Hyundai Elantra teraz także w wersji N Line

Hyundai wprowadza dziś na rynek nową Elantrę N Line. Model został zaprojektowany i skonstruowany tak, aby zapewnić jeszcze większą radość z jazdy modelem, który miał swoją premierę na początku roku.

Hyundai Elantra N Line napędzany jest przez benzynowy silnik turbodoładowany 1.6 T-GDI współpracujący z sześciobiegową manualną lub siedmiobiegową dwusprzęgłową przekładnią, który wytwarza 201 koni mechanicznych i 265 Nm momentu obrotowego. Inżynierowie Hyundaia wprowadzili kilka modernizacji mechanicznych w zawieszeniu Elantry, aby zwiększyć sztywność i przyczepność, a także zastosowali 18-calowe felgi aluminiowe, niezależne tylne zawieszenie wielowahaczowe i większe przednie tarcze hamulcowe.

Reklama

We wnętrzu pojawiła się obszyta perforowaną skórą kierownica z logo N, sportowe fotele ze skórzaną tapicerką, dźwignia zmiany biegów z metalowymi akcentami i skórzanymi wstawkami oraz aluminiowe nakładki na pedały.

Kaskadowy grill Elantry nabrał bardziej agresywnego wyglądu dzięki złożonemu geometrycznemu wzorowi. Wloty powietrza w kształcie strzał w dolnej części przodu o sportowej stylistyce wspomagają aerodynamikę i chłodzenie silnika. Listwy progowe wersji N Line i 18-calowe felgi aluminiowe podkreślają niską i szeroką sylwetkę sedana. Z kolei z tyłu pojawił się zintegrowany spojler, chromowane końcówki wydechu i tylny dyfuzor N Line. Całości dopełniają czarne błyszczące listwy na nadkolach, lusterka boczne i listwy progowe. Jeśli dla kogoś to jednak za mało, może dobrać sportowe akcesoria z katalogu części N Performance.

Po wprowadzeniu na rynek nowej Elantry N Line, Hyundai planuje wprowadzenie Sonaty N Line z benzynowym silnikiem 2.5 T-GDI GDI w 2020 roku.

Kolejną nowością będzie Elantra Hybrid ma trafić do sprzedaży w Korei w trzecim kwartale 2020 roku, a wkrótce potem na innych rynkach. Auto wykorzysta jednostkę 1.6 GDI, która wraz z motorem elektrycznym, zaoferuje 141 KM mocy systemowej i 265 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Energia będzie magazynowana w litowo-jonowym akumulatorze o pojemności 1,32 kWh.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy