Reklama

Fiat 500 Collezione - jesienna kolekcja

Wczoraj wieczorem, w eleganckim domu towarowym Rinascente w Mediolanie, odbyła się prezentacja nowego Fiata 500 Collezione, serii specjalnej Fiata inspirowanej odcieniami jesieni i wyróżniającej się nowym, zaskakującym połączeniem kolorów i materiałów.

W wydarzeniu wziął udział Luca Napolitano, dyrektor marek Fiat i Abarth regionu EMEA, oraz Emanuele Farneti, redaktor naczelny "L'Uomo Vogue" i "Vogue Italia". W bardzo interesujący sposób włączyli się do dyskusji na temat wspólnych, kultowych już wartości marek Fiat oraz "L'Uomo Vogue". Luca Napolitano kolejny raz potwierdził: "Historia Fiata 500 to prawdziwa historia sukcesu. Jest to samochód, który na przestrzeni ponad 60 lat wniósł nieco Italii na ulice świata, stając się najbardziej globalnym samochodem Fiata ze wszystkich. Model 500 zasługuje na okładkę magazynu, by stać się magnesem, który przyciąga inne ikony stylu i designu. To właśnie dlatego, przy okazji wprowadzenia na rynek nowej 500 Collezione, zdecydowaliśmy się na współpracę z "L'Uomo Vogue", z którym połączyły nas wspólnie wyznawane wartości".

Reklama

Fiat i "L'Uomo Vogue" połączyły siły, by stworzyć wspólnie reklamę samochodu. W spocie reklamowym, magazyn pojawia się w ujęciu ukazującym front modelu na okładce. Jego "oczy" i "twarz" zaczynają się poruszać, jakby obserwował coś w realnym świecie: nowy Fiat 500 Collezione przemieszcza się do pokoju, a jego ruch przewraca strony magazynu, zatrzymując się w sekcji poświęconej stylowi.  Kultowe i modne przedmioty ożywają, gdyż przyciąga je urok Fiata 500 i "wpadają" do samochodu. Spot kończy się zamknięciem magazynu, odsłaniając Fiata 500 Collezione, który stał się gwiazdą i zasługuje na własną okładkę.

"L'Uomo Vogue jest ambasadorem włoskiego stylu na świecie już od 50 lat", powiedział Emanuele Farneti, dyrektor "L'Uomo Vogue". "Dlatego też bardzo cieszymy się ze współpracy z włoską ikoną, jaką jest model Fiat 500, tym bardziej w tak innowacyjny sposób". Po raz pierwszy strony magazynów mody ożywają, począwszy od okładki. Ten zaskakujący i zabawny pomysł potwierdza wspólną wizję dwóch uświęconych tradycją włoskich marek, potrafiących komunikować się współczesnym "językiem"".

Zaprojektowany przez Centrum Stylu Fiata, nowy 500 Collezione zastąpił serię specjalną stworzoną na sezon wiosna-lato. Zarówno wnętrze, jak i nadwozie wyróżniają akcenty w kolorze miedzi, od deski rozdzielczej po pasek okalający nadwozie, od 16" felg ze stopów lekkich po eleganckie, czarne dywaniki. Wyposażenie uzupełnia chromowane logo "Collezione" na pokrywie bagażnika napisane kursywą.


Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje