510 KM w Mercedesie-AMG GT

Mercedes AMG GT
Mercedes AMG GT
Opracowana przez inżynierów Mercedesa powłoka TWAS (twin-wire arc-sprayed coating) pozwala zoptymalizować powierzchnię gładzi cylindrowych. Żelazo i węgiel roztapiane są w łuku elektrycznym, a następnie natryskiwane w postaci kropel - pod wpływem strumienia gazu - na wewnętrzne ścianki cylindrów. Tak powstaje nanokrystaliczna warstwa o ekstremalnie gładkiej powierzchni z drobnymi porami. W porównaniu do konwencjonalnych tulei pozwala ona na 50-proc. zmniejszenie tarcia pomiędzy tłokiem a gładzią cylindra, a dodatkowo wyróżnia się wysoką odpornością na ścieranie

Silnik Mercedesa-AMG GT

Silnik Mercedesa-AMG GT
Silnik Mercedesa-AMG GTMercedes
Silnik Mercedesa-AMG GT
Silnik Mercedesa-AMG GTMercedes
Silnik Mercedesa-AMG GT
Silnik Mercedesa-AMG GTMercedes
Silnik Mercedesa-AMG GT
Silnik Mercedesa-AMG GTMercedes
Silnik Mercedesa-AMG GT
Silnik Mercedesa-AMG GTMercedes