Opel Grandland X
Tak jak coraz więcej SUVów, tak i Grandland X nie oferuje napędu na wszystkie koła. Nie znaczy to jednak, że nie powinno się nim zjeżdżać nigdy z utwardzonych dróg. Auto ma przede wszystkim duży prześwit (niemal 19 cm), dzięki czemu nawet duże nierówności nie są dla niego przeszkodą.
Można go też wyposażyć w "pakiet na wszystkie drogi", w skład którego wchodzą opony wielosezonowe (poprawiają trakcję na w terenie) oraz układ IntelliGrip. Ten ostatni tak zarządza przekazywaniem mocy na koła oraz pokładową elektroniką, aby Grandland X radził sobie na śliskich i grząskich nawierzchniach. Posiada on też dedykowane tryby na piasek oraz śnieg.
Więcej na temat tego modelu przeczytasz TUTAJ, a nasze wrażenia z jazdy nim znajdziesz TUTAJ.
Jeśli chcesz zagłosować na ten model w naszym plebiscycie - zrób to tutaj!