Mitsubishi Pomoc 24/7 – na wszelki wypadek

Wychodząc naprzeciw wszystkim użytkownikom samochodów Mitsubishi w Polsce, powstał bezpłatny program Mitsubishi Pomoc 24/7, który w razie kolizji, wypadku lub awarii pozwoli uniknąć kłopotów związanych z kosztowną, często nierzetelną naprawą realizowaną przez nieautoryzowany warsztat lub uniknąć drogiego i nieprofesjonalnego holowania.

W przypadku zaistnienia zdarzenia Mitsubishi Pomoc pozostaje do dyspozycji pod całodobowym numerem telefonu 22 463 19 99*.

Konsultanci Mistubishi Pomoc służą poradą i informacją w zakresie zasad postępowania w przypadku awarii samochodu, kolizji lub wypadku. Udzielą niezbędnych informacji, które pomogą poczuć się bezpiecznie i komfortowo w tak stresującej sytuacji. Na specjalne życzenie pomogą zorganizować pomoc i poszukają najlepszego w danej sytuacji rozwiązania.

Oto korzyści, które płyną z programu Mitsubishi Pomoc 24/7:

Reklama

- zapewnienie profesjonalnej porady i pomocy w przypadku takiego zdarzenia, jak kolizja, wypadek czy awaria;

- pomoc w znalezieniu Autoryzowanego Serwisu Mitsubishi;

- zorganizowanie stosownie do potrzeb klienta pomocy w zakresie holowania** do Autoryzowanego Serwisu Mitsubishi, przy zachowaniu wysokich standardów.

AWARIA - CO DALEJ?

- Jeżeli samochód jest objęty gwarancją producenta wraz z usługą Mitsubishi Assistance Package (MAP), konsultant Mitsubishi Pomoc, niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, przekaże informacje do MAP, które zajmie się organizacją profesjonalnej pomocy.

- Jeżeli samochód nie jest objęty gwarancją producenta, to w odpowiedzi na zgłoszenie konsultanci Mitsubishi Pomoc zaproponują najlepsze w danej sytuacji rozwiązanie, dobrane specjalnie dla klienta i skonsultowane z nim, pozwalające doprowadzić do usprawnienia samochodu.

WYPADEK - CO DALEJ?

- Jeżeli na miejscu zdarzenia są ranni, należy wezwać pogotowie ratunkowe (tel. 999) i policje (tel. 997) lub skorzystać z telefonu alarmowego 112. Z podanymi numerami połączą się Państwo za pośrednictwem telefonu stacjonarnego lub komórkowego.

- Należy udzielić poszkodowanym pierwszej pomocy.

- Należy zabezpieczyć miejsce wypadku, przy czym nie należy podejmować czynności, które mogłyby utrudnić ustalenie przebiegu zdarzenia.

- Należy poszukać świadków zdarzenia.

- Jeżeli nikt nie ucierpiał i jest to możliwe, należy usunąć samochód z miejsca zdarzenia, żeby nie powodował zagrożenia w ruchu drogowym.

- Jeżeli nie ma ofiar lub podejrzeń, ze uczestnik zdarzenia jest pod wpływem środków odurzających albo alkoholu, a uczestnicy zdarzenia są zgodni co do sprawcy i przebiegu zdarzenia, to można rozważyć niewzywanie na miejsce zdarzenia policji. W takim przypadku nie ma takiego obowiązku, natomiast uczestnicy zdarzenia mogą samodzielnie sporządzić oświadczenie sprawcy zdarzenia. Wypełnienie oświadczenia pozwoli zaoszczędzić czas. Dla wygody klienta został przygotowany odpowiedni formularz, który standardowo znajduje się w schowku samochodu***.

- Proszę skontaktować się z Mitsubishi Pomoc: 22 463 19 99

 

*Opłata za połączenie zgodna z taryfa danego operatora.

**Usługa polega na pomocy w zorganizowaniu holowania. Usługa holowania jest realizowana przez podmioty trzecie, zajmujące się zawodowo świadczeniem usług holowania samochodów. Koszty holowania i zasady rozliczeń każdorazowo stanowią przedmiot uzgodnień pomiędzy Państwem a takimi podmiotami. Usługa holowania moze byc rozliczona w ramach usługi MAP /posiadanego ubezpieczenia.

***Dotyczy wybranych samochodów nabytych w polskiej autoryzowanej sieci dealerskiej Mitsubishi po wprowadzeniu programu Mitsubishi Pomoc.

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy