Zespół EFL Corsa przed Elmotem

Po sukcesach odniesionych przez Zespół EFL Corsa Rally w sezonie 2002 sponsorzy postanowili wystawić swój Zespół również w sezonie 2003 w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski.

Zmianie uległa nie tylko nazwa Zespołu, ale i design samochodów. Biało-czerwone Ople reprezentować będą Zespół EFL CORSA CASTROL RALLY. W sezonach 2003/2004 opiekę nad zespołem sprawować będzie firma Prof Management z Krakowa.

Dla potrzeb obsługi technicznej i logistycznej dwóch samochodów Opel Corsa VK 1600, przygotowano pomieszczenia serwisu sportowego, mieszczącego się przy ul. Piastowskiej 20, do dyspozycji zespołu pozostaje grupa wysoko wykwalifikowanych mechaników oraz całe niezbędne wyposażenie techniczne. W zakresie pomocy technicznej, Prof Management korzystać będzie z usług brytyjskiej firmy Ray Mallock.

Reklama

Przed sezonem 2003 oba samochody przeszły gruntowne remonty i przeglądy, po testach, odbywanych przez kierowców na torze w Miedzianej Górze, dostosowano pojazdy do indywidualnych wymagań załóg, poprawiono także nastawy zawieszeń i ustawienia silników.

Tegoroczne plany startów EFL CORSA CASTROL Rally obejmują Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski, wyścigi z cyklu Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski oraz wybrane rajdy zagraniczne.

Kierowcami startującymi w GSMP 2003 będą: Michał Kościuszko "Junior" oraz Bartek Steinhoff.

Jak poinformował Dyrektor zespołu, Jan Kościuszko "Naczelnik", w XXXI Rajdzie Elmot wystartują dwa Ople Corsa VK 1600 z następującymi załogami: Piotr Adamus "Peter" - kierowca, Magdalena Zacharko - pilot oraz Michał Kościuszko "Junior" - kierowca, Tomasz Borysławski - pilot.

Oceniając tegoroczną trasę Elmotu, kierowcy stwierdzili:
Piotr Adamus: - Bardzo lubię trasy Elmotu - są kręte, trudne technicznie. Tu można walczyć o ułamki sekund na zakrętach, a o sukcesie nie zawsze decyduje moc silnika. Tegoroczna trasa jest bardzo kompaktowa - trzy odcinki przejeżdżane w obie strony, co pozwoli załogom lepiej i dokładniej je poznać, a kibicom obejrzeć prawie wszystkie ciekawe miejsca.

Michał Kościuszko: - Trasa Elmotu bardzo mi się podoba, jest jakby stworzona dla samochodów z napędem na jedną oś - jakimi są nasze Corsy. Z tego, co się dowiedzieliśmy, nie ma na niej zbyt wielu dziur - pozostałości po zimie, wystąpią jedynie łączniki szutrowe mogące sprawić trochę kłopotów. Całą zimę pracowałem nad kondycją fizyczną, odbyłem także zaplanowane sesje treningowe, nie odczuwam więc skutków rajdowej przerwy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: michał kościuszko | Kościuszko | Corsa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy