Rajdy bez WRC?

FIA postanowiła wczoraj, że od 1 stycznia 2003 roku wejdzie w życie zakaz używania samochodów A-grupowych z napędem na cztery koła i silnikami turbo (w tym WRC) w regionalnych mistrzostwach. Decyzja ta oznacza, że od przyszłego sezonu na trasach mistrzostw Polski może zabraknąć najszybszych aut. Powodem takiej decyzji są coraz bardziej rosnące koszty startu samochodami WRC w regionalnych seriach mistrzowskich.

FIA postanowiła wczoraj, że od 1 stycznia 2003 roku wejdzie w życie zakaz używania samochodów A-grupowych z napędem na cztery koła i silnikami turbo (w tym WRC) w regionalnych mistrzostwach. Decyzja ta oznacza, że od przyszłego sezonu na trasach mistrzostw Polski może zabraknąć najszybszych aut. Powodem takiej decyzji są coraz bardziej rosnące koszty startu samochodami WRC w regionalnych seriach mistrzowskich.

Jak na razie trudno ocenić jak będzie skutkować taki przepis. Kibicom trudno będzie sobie bowiem wyobrazić Kuzaja, Kuliga czy Hołowczyca w samochodzie junior WRC. Być może wszyscy przesiądą się do N-ek?! Decyzja FIA uderza także w wiele firm, które przygotowują samochody WRC dla kierowców prywatnych startujących w mistrzostwach Austrii, Niemiec, Czech czy właśnie Polski.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: fia | rajdy | wrc
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy