Używany Volkswagen Golf 7 - ceny, wersje i typowe usterki

Golf VII, skonstruowany na płycie MQB, jest lekki, a przez to zwinny w zakrętach
Golf VII, skonstruowany na płycie MQB, jest lekki, a przez to zwinny w zakrętachmateriały prasowe
  • hatchback (3- i 5-drzwiowy)
  • Variant (kombi)
  • Alltrack (podniesione kombi)
  • GTI - hot-hatchback
  • GTD - usportowiona wersja z silnikiem Diesla
  • GTE - usportowiona hybryda plug-in
  • R - flagowa odmiana o sportowym charakterze i napędzie 4x4
  • e-Golf - odmiana z napędem elektrycznym

Używany Volkswagen Golf VII - nadwozie, wnętrze, pojemność bagażnika

Prosta obsługa i czytelne instrumenty - największy ekran przed face liftingiem miał 8 cali
Prosta obsługa i czytelne instrumenty - największy ekran przed face liftingiem miał 8 calimateriały prasowe

Używany Volkswagen Golf VII - wymiary nadwozia i pojemność bagażnika

Używany Volkswagen Golf VII - silnik benzynowe TSI

Odmiana trzydrzwiowa to rzadkość na rynku
Odmiana trzydrzwiowa to rzadkość na rynkumateriały prasowe
Charakterystyczna kratka na fotelach i czerwone przeszycia, czyli odmiana GTI
Charakterystyczna kratka na fotelach i czerwone przeszycia, czyli odmiana GTImateriały prasowe

Używany VW Golf VII - silniki Diesla

2-litrowy silnik TSI w wersji GTI i R można łatwo poddać tuningowi
2-litrowy silnik TSI w wersji GTI i R można łatwo poddać tuningowimateriały prasowe

Używany VW Golf VII i typowe usterki

  • awarie pompy wody prowadzące do przegrzania się silnika
  • zużywające się skrzynie DSG wymagające kosztownych napraw
  • zacinający się mechanizm automatycznego opuszczania/domykania szyb
  • parujące reflektory
  • nietrwałe uszczelki drzwi

Używany Volkswagen Golf VII - sytuacja na rynku

Golf Alltrack ma 17,5-centymetrowy prześwit i ochronne listwy na nadkolach
Golf Alltrack ma 17,5-centymetrowy prześwit i ochronne listwy na nadkolachmateriały prasowe

Używany VW Golf VII - plusy

  • wysoka jakość wykonania
  • łatwa obsługa
  • przestronne wnętrze i bagażnik
  • bardzo dobre właściwości jezdne i komfort jazdy
  • szeroki wybór jednostek napędowych i odmian nadwozia

Używany VW Golf VII - minusy

  • stosunkowo głośna praca jednostek napędowych przy wyższych prędkościach
  • kosztowne naprawy skrzyń DSG
  • słaba widoczność do tyłu
  • wysoka krawędź załadunku bagażnika
  • wysokie ceny na rynku aut używanych egzemplarzy z niskim przebiegiem

Volkswagen Golf VII – dane techniczne (polecane wersje)

Wersja
1.4 TSI
2.0 TDI
1.8 TSI (Alltrack)
Silnik
R4, turbodoładowany
R4, turbodiesel
R4, turbodoładowany
Pojemność skokowa
1395 cm3
1968 cm3
1798 cm3
Moc maksymalna
przy obrotach
150 KM
przy 5000-6000 obr/min
150 KM
przy 3500-4000 obr/min
180 KM
przy 4500-6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
przy obrotach
250 Nm
1500-3500 obr/min
340 Nm
przy 1750-3000 obr/min
280 Nm
przy 1350-4500 obr/min
Masa własna/ładowność
1268-1290/585-587 kg
1354-1449/566-581 kg
1540/575 kg
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,2 s
8,6 s
7,8 s
Prędkość maksymalna
216 km/h
216 km/h
217 km/h
Potrącenie 17-latka na przejściu dla pieszychPolicja