Tych samochodów unikaj jak ognia. Puszczą cię z torbami!

Usunięcie niektórych usterek jest niezwykle kosztowne / Fot: MODE/ Ian O'Leary
Usunięcie niektórych usterek jest niezwykle kosztowne / Fot: MODE/ Ian O'LearyEast News

Główny powód

Rosnące wymagania

Przeniesienie napędu rozrządu na tył silnika - stosowane np. w Audi i BMW - powoduje, że rutynowej wymiany nie przeprowadzi już amator
Marek Pięta, mechanik firmy Diagtronik - serwisu aut grupy VW
Informacja prasowa (moto)

Wszystko kwestią ceny

Diagnostyka wielu awarii wymaga użycia oryginalnego testera. Tanie programy z internetu w nowych autach się nie sprawdzą, a mogą zaszkodzić
Krystian Rubacha, warsztat Workshop
Informacja prasowa (moto)

Audi Q7 4.2-6.0 TDI (od 2006 r.)

BMW 320d E90 (2007-2012)

BMW 530d xDrive E60 (2003-2010)

Citroen C8/Peugeot 807 HDi (od 2002 r.)

Honda Civic 1.7 CTDI (2002-2005)

Kia Carnival 2.9 CRDi (2000-2005)

Land Rover Discovery SE/HSE (2004-2009)

Mercedes klasy A W168 (1997-2004)

Mercedes klasy E W211 (2002-2008)

Opel Signum 3.0 CDTI (2003-2008)

Renault Espace 2.2 dCi (2002-2008)

VW Touareg V10 TDI (2007-2010)

VW Sharan VR6 (1996-2000)

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?