To psuje się w samochodach. A naprawa kosztuje krocie

Drobni winowajcy
Drobni winowajcyMotor

Pęknięcia w okolicy zaworów w głowicy silnika 2.0 TDI

Pękają głównie głowice z początku produkcji silnika 2.0 TDI 16V.
Pękają głównie głowice z początku produkcji silnika 2.0 TDI 16V.Motor

Uszkodzony moduł kolumny kierownicy

Awaria modułu przy kolumnie kierownicy w Oplach może dawać bardzo zróżnicowane, uciążliwe objawy.
Awaria modułu przy kolumnie kierownicy w Oplach może dawać bardzo zróżnicowane, uciążliwe objawy.Motor

Pęknięta obudowa alternatora

Pęknięcia obudowy alternatora są skutkiem działania wilgoci.
Pęknięcia obudowy alternatora są skutkiem działania wilgoci.Motor

Spadek czułości przepływomierza

Przepływomierze są wrażliwe na zabrudzenia.
Przepływomierze są wrażliwe na zabrudzenia.Motor

Brak styków w module sterowania skrzyni DSG

Na płytce dochodzi do przerwania połączeń elektrycznych.
Na płytce dochodzi do przerwania połączeń elektrycznych.Motor

Zatarty wał korbowy w silniku 1.9 dCi

Zatarty wał korbowy to efekt obrócenia się panewek na czopach.
Zatarty wał korbowy to efekt obrócenia się panewek na czopach.Motor

Zużyte sprężyny w kole dwumasowym

Awarie kół dwumasowych to prawdziwa plaga w używanych Fordach.
Awarie kół dwumasowych to prawdziwa plaga w używanych Fordach.Motor

Luzy w napędzie pompy wysokiego ciśnienia w silnikach 2.0 HDi

Wyrobione elementy napędu pompy wysokiego ciśnienia mogą spowodować zniszczenie wałka rozrządu.
Wyrobione elementy napędu pompy wysokiego ciśnienia mogą spowodować zniszczenie wałka rozrządu.Motor

Łuszcząca się pompa CR w silnikach 2.0 TDCi

Notoryczne awarie wtryskiwaczy w tym modelu powodowane są przez metalowe opiłki, trafiające do paliwa z wycierającej się pompy.
Notoryczne awarie wtryskiwaczy w tym modelu powodowane są przez metalowe opiłki, trafiające do paliwa z wycierającej się pompy.Motor

Wytarty wałek rozrządu w silnikach 1.4/1.9 TDI

Krzywki wałka rozrządu wycierają się jedynie w wersjach TDI z pompowtryskiwaczami.
Krzywki wałka rozrządu wycierają się jedynie w wersjach TDI z pompowtryskiwaczami.Motor

Uszkodzony moduł sterowania w 1.7 DTI

Ten sterownik jest ofiarą ekologii: brak ołowiu osłabił spoiwo lutownicze. Problem eliminuje wymiana.
Ten sterownik jest ofiarą ekologii: brak ołowiu osłabił spoiwo lutownicze. Problem eliminuje wymiana.Motor

Awarie wtryskiwaczy piezoelektrycznych

Problemy z wtryskiwaczami zaczęły się od diesli w wersji BlueEfficiency.
Problemy z wtryskiwaczami zaczęły się od diesli w wersji BlueEfficiency.Motor

Nieszczelne podkładki pod wtryskiwacze w 2.0 D-4D

Zaniedbanie taniej wymiany podkładek wtryskiwaczy może doprowadzić do zatarcia silnika.
Zaniedbanie taniej wymiany podkładek wtryskiwaczy może doprowadzić do zatarcia silnika.Motor

Przeciekająca uszczelka filtra przeciwpyłkowego

Przeciekająca uszczelka filtra przeciwpyłkowego
Przeciekająca uszczelka filtra przeciwpyłkowegoMotor
W autoryzowanej sieci sprzedaży można kupić tylko piankowe uszczelki, które nie zabezpieczają przed przeciekaniem wody. Gumowe są już praktycznie niedostępne.
W autoryzowanej sieci sprzedaży można kupić tylko piankowe uszczelki, które nie zabezpieczają przed przeciekaniem wody. Gumowe są już praktycznie niedostępne.Motor

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w silnikach 1.4 TSI

Napinacz łańcucha w silnikach 1.4 TSI wykonany jest z kiepskich materiałów.
Napinacz łańcucha w silnikach 1.4 TSI wykonany jest z kiepskich materiałów.Motor

Zawór sterujący we wtryskiwaczach w 1.5 dCi

Zaworek sterujący wtryskiwacza Delphi jest skomplikowany, mało trwały i nienaprawialny.
Zaworek sterujący wtryskiwacza Delphi jest skomplikowany, mało trwały i nienaprawialny.Motor

Podsumowanie