Prawdy i mity z forów

Na forach prawie nie zdarzają się złe rady dawane umyślnie. Nietrafne wskazówki to zwykle kwestia zbyt ogólnych pytań.
Na forach prawie nie zdarzają się złe rady dawane umyślnie. Nietrafne wskazówki to zwykle kwestia zbyt ogólnych pytań.Motor

Zobacz również:

    Alfa Romeo – czy można usunąć wariator?

    "W ciągu trzech lat eksploatacji wymieniłem wariator trzykrotnie. Czy nie można go usunąć na stałe?" - Jakub, właściciel Alfy Romeo 156 2.0 TS
    "W ciągu trzech lat eksploatacji wymieniłem wariator trzykrotnie. Czy nie można go usunąć na stałe?" - Jakub, właściciel Alfy Romeo 156 2.0 TSMotor

    BMW – poluzowane klapki w kolektorze

    "W internecie wszyscy mówią, żeby usuwać klapki, zanim będzie za późno. Ale przecież one czemuś służą..." - Rafał, właściciel BMW 520d
    "W internecie wszyscy mówią, żeby usuwać klapki, zanim będzie za późno. Ale przecież one czemuś służą..." - Rafał, właściciel BMW 520dMotor

    Mazda – wyciek płynu hamulcowego

    "Z tyłu cieknie płyn hamulcowy – diagnosta nie podbił badania. Czy mogę dojechać do warsztatu na kołach?" - Kasia, właścicielka Mazdy MX-5
    "Z tyłu cieknie płyn hamulcowy – diagnosta nie podbił badania. Czy mogę dojechać do warsztatu na kołach?" - Kasia, właścicielka Mazdy MX-5Motor

    Opel – zatyka się filtr cząstek stałych

    "Problemy z DPF-em przyprawiają mnie o siwiznę. Czy zamiast go usuwać, można go wyczyścić chemicznie?" - Mateusz, właściciel Opla Zafiry
    "Problemy z DPF-em przyprawiają mnie o siwiznę. Czy zamiast go usuwać, można go wyczyścić chemicznie?" - Mateusz, właściciel Opla ZafiryMotor

    Renault – wadliwe wspomaganie elektryczne

    "Elektryczne wspomaganie kierownicy nie działa. ASO zażądało za naprawę prawie 6000 zł! Czy jest szansa na tańszy remont?" - Michał, właściciel Renault Modus
    "Elektryczne wspomaganie kierownicy nie działa. ASO zażądało za naprawę prawie 6000 zł! Czy jest szansa na tańszy remont?" - Michał, właściciel Renault ModusMotor

    Toyota – dymienie na biało w dieslu

    "Mój diesel 3.0 D-4D kopci na biało. Obawiam się, że to może być uszkodzona uszczelka głowicy." - Dariusz, właściciel Toyoty Land Cruiser
    "Mój diesel 3.0 D-4D kopci na biało. Obawiam się, że to może być uszkodzona uszczelka głowicy." - Dariusz, właściciel Toyoty Land CruiserMotor

    Podsumowanie