Najbardziej awaryjne automaty

Nie można pogodzić się z sytuacją, w której automat bez przerwy wymaga kosztownych napraw lub regulacji. Aut z takimi skrzyniami lepiej unikać.
Nie można pogodzić się z sytuacją, w której automat bez przerwy wymaga kosztownych napraw lub regulacji. Aut z takimi skrzyniami lepiej unikać.Motor

    Przekładnia Multitronic

    Uważajmy na okazje - wielu użytkowników pozbywa się Audi z Multitronikiem za bezcen, ponieważ ten bardzo często się psuje.
    Uważajmy na okazje - wielu użytkowników pozbywa się Audi z Multitronikiem za bezcen, ponieważ ten bardzo często się psuje.Motor
    • Audi A4 B6 - Multitronic pojawiał się opcjonalnie we wszystkich wersjach z wyjątkiem quattro i kabrioletów.
    • Audi A6 C5 - montowany opcjonalnie Połączenie Multitronika z dieslem 2.5 TDI V6, to naprawdę fatalna opcja.

    Przekładnie Selespeed/Easytronic

    Biegi zmieniamy przyciskami/łopatkami na kierownicy lub dżojstikiem.
    Biegi zmieniamy przyciskami/łopatkami na kierownicy lub dżojstikiem.Motor
    • Alfa Romeo 156 Selespeed - nie kupuj wersji sprzed 2002 r.
    • Fiat Stilo ABARTH Selespeed - jest seryjny w wersji Abarth.
    • Opel Corsa Easytronic - lepiej kup wersję z "manualem".

    Przekładnie automatyczne Volvo z dużym przebiegiem

    Automaty montowane w Volvo należą do drogich w obsłudze i awaryjnych.
    Automaty montowane w Volvo należą do drogich w obsłudze i awaryjnych.Motor
    • Volvo S60 - automat nie wytrzymuje momentu silników "turbo".
    • Volvo V70 - nie daj się skusić na taniego diesla z automatem.
    • Volvo XC90 - naprawę utrudnia ciasna zabudowa pod maską.

    Inne niepolecane skrzynie i modele