Najbardziej awaryjne automaty

Nie można pogodzić się z sytuacją, w której automat bez przerwy wymaga kosztownych napraw lub regulacji. Aut z takimi skrzyniami lepiej unikać.
Nie można pogodzić się z sytuacją, w której automat bez przerwy wymaga kosztownych napraw lub regulacji. Aut z takimi skrzyniami lepiej unikać.Motor

Przekładnia Multitronic

Uważajmy na okazje - wielu użytkowników pozbywa się Audi z Multitronikiem za bezcen, ponieważ ten bardzo często się psuje.
Uważajmy na okazje - wielu użytkowników pozbywa się Audi z Multitronikiem za bezcen, ponieważ ten bardzo często się psuje.Motor
  • Audi A4 B6 - Multitronic pojawiał się opcjonalnie we wszystkich wersjach z wyjątkiem quattro i kabrioletów.
  • Audi A6 C5 - montowany opcjonalnie Połączenie Multitronika z dieslem 2.5 TDI V6, to naprawdę fatalna opcja.

Przekładnie Selespeed/Easytronic

Biegi zmieniamy przyciskami/łopatkami na kierownicy lub dżojstikiem.
Biegi zmieniamy przyciskami/łopatkami na kierownicy lub dżojstikiem.Motor
  • Alfa Romeo 156 Selespeed - nie kupuj wersji sprzed 2002 r.
  • Fiat Stilo ABARTH Selespeed - jest seryjny w wersji Abarth.
  • Opel Corsa Easytronic - lepiej kup wersję z "manualem".

Przekładnie automatyczne Volvo z dużym przebiegiem

Automaty montowane w Volvo należą do drogich w obsłudze i awaryjnych.
Automaty montowane w Volvo należą do drogich w obsłudze i awaryjnych.Motor
  • Volvo S60 - automat nie wytrzymuje momentu silników "turbo".
  • Volvo V70 - nie daj się skusić na taniego diesla z automatem.
  • Volvo XC90 - naprawę utrudnia ciasna zabudowa pod maską.

Inne niepolecane skrzynie i modele