Masz nietypową wersję auta? Przygotuj się na duże wydatki

nietypowe wersje
nietypowe wersjeMotor
W Fordzie S-Max 2.0 TDCI 140 KM (2006) z manualną klimatyzacją nastąpiła awaria sterowania temperaturą nawiewu. Okazało się, że jest to nietypowe wyposażenie dla tego modelu, a na rynku nie ma używanych części, co drastycznie podniosło koszty naprawy.
Rzadkie wersje nawet popularnych aut są drogie w naprawach z powodu braku używanych części zamiennych

PORÓWNANIE KOSZTÓW NAPRAWY WERSJI RZADKIEJ I POPULARNEJ NA PRZYKŁADZIE FORDA S-MAXA

Wymiana obudowy nagrzewnicy wymaga demontażu deski rozdzielczej. Taka naprawa trwa minimum 2 dni i w niezależnym warsztacie może kosztować nawet 1000 zł. Dodatkowo często po podobnej operacji spod konsoli dochodzą skrzypienia i trzaski.
Wymiana obudowy nagrzewnicy wymaga demontażu deski rozdzielczej. Taka naprawa trwa minimum 2 dni i w niezależnym warsztacie może kosztować nawet 1000 zł. Dodatkowo często po podobnej operacji spod konsoli dochodzą skrzypienia i trzaski.Motor
Kupienie używanych części do Forda S-Maxa z automatyczną klimatyzacją nie stanowi problemu. Od ręki dostępne są zarówno pojedyncze elementy, jak i kompletne nagrzewnice.
Kupienie używanych części do Forda S-Maxa z automatyczną klimatyzacją nie stanowi problemu. Od ręki dostępne są zarówno pojedyncze elementy, jak i kompletne nagrzewnice.Motor

AUTO Z NIETYPOWYM PAKIETEM

Kupiłem uszkodzonego Mercedesa V12 z pakietem AMG. Naprawa była 3 razy droższa niż zwykłej wersji...
wrak
wrakMotor

UWAGA NA WERSJE AMERYKAŃSKIE

VW Jetta
VW JettaMotor
  • skrzynie biegów
  • półosie napędowe
  • otwieranie wlewu paliwa
  • mechanizmy podnoszenia szyb
  • reflektory

PODSUMOWANIE