Auta trudne do naprawienia

Shutterstock
Przeniesienie napędu rozrządu na tył silnika – stosowane np. w Audi i BMW – powoduje, że rutynowej wymiany nie przeprowadzi już amator
Marek Pięta, mechanik firmy Diagtronik – serwisu aut grupy VW
Diagnostyka wielu awarii wymaga użycia oryginalnego testera. Tanie programy z internetu w nowych autach się nie sprawdzą, a mogą zaszkodzić
Krystian Rubacha, warsztat Workshop

Kategorie utrudnień

  • Ograniczona ilość miejsca i trudny dostęp do wielu podzespołów
  • Konieczność użycia specjalistycznych narzędzi lub procedur naprawy

Audi Q7 4.2-6.0 TDI (od 2006 r.)

Audi Q7 (2005-)
Audi Q7 (2005-)Motor

BMW 320d E90 (2007-2012)

BMW serii 3 Touring E91 (2005-2012)
BMW serii 3 Touring E91 (2005-2012)Motor

BMW 530d xDrive E60 (2003-2010)

BMW serii 5 E60 (2003-2010)
BMW serii 5 E60 (2003-2010)Motor

Citroen C8/Peugeot 807 HDi (od 2002 r.)

Citroen C8 (2002-)
Citroen C8 (2002-)Motor

Honda Civic 1.7 CTDI (2002-2005)

Honda Civic VII (2000-2006)
Honda Civic VII (2000-2006)Motor

Kia Carnival 2.9 CRDi (2000-2005)

Kia Carnival (1999-2005)
Kia Carnival (1999-2005)Motor

Land Rover Discovery SE/HSE (2004-2009)

Land Rover Discovery 3 (2004-2009)
Land Rover Discovery 3 (2004-2009)Land Rover

Mercedes klasy A W168 (1997-2004)

Mercedes klasy A W168 (1997-2004)
Mercedes klasy A W168 (1997-2004)Motor

Mercedes klasy E W211 (2002-2008)

Mercedes klasy E W211 (2002-2008)
Mercedes klasy E W211 (2002-2008)Motor

Opel Signum 3.0 CDTI (2003-2008)

Opel Signum (2003-2008)
Opel Signum (2003-2008)Motor

Zobacz również:

    Renault Espace 2.2 dCi (2002-2008)

    Renault Espace IV (2002-)
    Renault Espace IV (2002-)Motor

    Volkswagen Touareg V10 TDI (2007-2010)

    VW Touareg I FL (2007-2010)
    VW Touareg I FL (2007-2010)Motor

    Volkswagen Sharan VR6 (1996-2000)

    Volkswagen Sharan I (1995 – 2000)
    Volkswagen Sharan I (1995 – 2000)Volkswagen