Rajdowa półciężarówka i roadster na prąd
Colorado rally i miray, to dwa prototypy Chevroleta, które zadebiutują na salonie samochodowym we Frankfurcie nad Menem.
Półciężarówka colorado rally to kolejna generacja średniej wielkości pickupa colorado, natomiast nadwozie futurystycznego projektu miray łączy aerodynamikę myśliwców z zaawansowaną technologią napędu hybrydowego.
Nadwozie koncepcyjnego colorado rally o wydłużonej kabinie, oparte zostało na podwoziu z napędem AWD. Pojazd został zaprojektowany z myślą o doświadczeniach rajdowych. Szeroka sylwetka, duże, 18-calowe felgi z terenowymi oponami, system zawieszenia o regulowanej wysokości (do 50 mm) i rajdowe amortyzatory Fox Racing Shox (skok amortyzatora 140 mm) - wszystko to już na pierwszy rzut oka daje wrażenie trwałości i nieprzeciętnych możliwości.
Off-roadowy charakter samochodu podkreślają dodatkowe światła na przedniej krawędzi dachu oraz przy lusterkach bocznych, szyby boczne z wlotami powietrza stosowane w samochodach rajdowych oraz wyciągarki o mocy 5,5 KM zamontowane w przednim i tylnym zderzaku.
Do napędu nowego koncepcyjnego chevroleta posłuży czterocylindrowa jednostka wysokoprężna o pojemności 2,8 litra. Karoseria pokryta jest metalizowanym perłowym lakierem z dodatkiem pozłacanych cząsteczek.
Wnętrze colorado przygotowano do jazdy off-roadowej. Fotele wyposażono w pięciopunktowe pasy, przymocowane bezpośrednio do klatki bezpieczeństwa. Automatyczny system gaśniczy zabezpiecza wnętrze oraz komorę silnika na wypadek pożaru. Pozostałe elementy wyposażenia wnętrza obejmują miedzy innymi: zintegrowany w konsoli środkowej włącznik główny, który posiada dwie kluczowe funkcje: uruchamianie silnika i odłączanie wszystkich systemów w pojeździe w przypadku zagrożenia, system specjalnych filtrów kabinowych, który oczyszcza powietrze z pyłów podczas jazdy w terenie i u mieszczony za fotelami chłodzony zbiornik na napoje dla pasażerów.
Chevrolet miray (w języku koreańskim oznacza "przyszłość") to roadster inspirowany słynnymi sportowymi modelami Chevroleta: monzą SS z 1963 roku i corvair super spyder z 1962. Do jego napędu służą dwa silniki elektryczne (po 15 kW mocy), które zapewniają dynamikę oraz zerową emisję CO2 podczas jazdy w mieście.
Nadwozie jest wykonane z włókien węglowych oraz CFRP (tworzyw sztucznych wzmacnianych włóknem węglowym). Zapożyczone z monzy Le Mans, otwierające się do góry i do tyłu drzwi podkreślają sportowy charakter auta.
Samochód został wyposażony w 20-calowe koła z przodu i 21-calowe z tyłu, z obręczami wykonanymi z kompozytów aluminiowo-węglowych.
Dwumiejscowa kabina, inspirowana jest wnętrzem kultowego modelu corvette. Szczególną uwagę poświęcono systemowi wyświetlania informacji. Wszelkie niezbędne podczas jazdy komunikaty wyświetlane są w technologii projekcji tylnej w bezpośrednim zasięgu wzroku kierowcy. Pozwala to zredukować liczbę zbędnych wskaźników.
Umieszczony centralnie ekran dotykowy przechodzi w konsolę środkową, co przywodzi na myśl dziób lądującego myśliwca. Ciekawie zaprojektowano system służący do uruchamiania silnika. Po naciśnięciu umieszczonego centralnie przycisku, chowany zespół przyrządów, zamontowany na kolumnie, podnosi się niczym osłona kabiny odrzutowca i na białej powierzchni pokazuje się komunikat "Interactive Projection" (projekcja interaktywna).