Polski pierwiastek w... Ferrari

Każdy wie, że w Polsce produkuje się np. Ople i Fiaty, ale nie każdy wie, że w to właśnie w naszym kraju zaprojektowano, a następnie rozpoczęto produkcję amortyzatorów do... Ferrari 599.

Polska w ostatnich latach stała się prawdziwym zagłębiem produkcji komponentów i części zamiennych do samochodów: na każdego pracownika fabryk aut, przypada aż trzech zatrudnionych przy wytwarzaniu części. Krajowe zakłady produkują elementy nie tylko do aut popularnych marek, ale nawet do tak egzotycznych u nas pojazdów, jak wspomniane już Ferrari czy Bentley. O kondycji tej prężnie rozwijającej się gałęzi przemysłu motoryzacyjnego pisze "Motor" w najnowszym, 16. numerze.

W "Motorze" zobaczyć można również, jak wyglądać będą nowe miejskie SUV-y Volkswagena, Forda, Kii, Mistubishi i Chevroleta. Z kolei w dziale "Testy" znajdziecie opis wad i zalet najnowszej Hondy Accord z nadwoziem kombi, urokliwego Fiata 500 z małolitrażowym silnikiem diesla pod maską i odnowionej ostatnio limuzyny Hyundaia - Sonaty.

Reklama

"Motor" prezentuje też najnowsze wcielenia Audi A4 Avant i Mercedesa SL. W tym ostatnim zastosowano nową automatyczną skrzynię biegów o aż 7 przełożeniach. Okazuje się, że ma ona coś wspólnego ze skrzyniami biegów stosowanymi dotychczas tylko w... motocyklach. Co? tego można się dowiedzieć czytając jej opis w dziale "Technika".

Te i wiele innych najnowszych informacji ze świata motoryzacji znaleźć można w najnowszym "Motorze" - od poniedziałku w kioskach.

tygodnik "Motor"
Dowiedz się więcej na temat: Ferrari
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy