Nowe twarze Volkswagena!

Ostatnio, na specjalnej konferencji zorganizowanej w Berlinie Volkswagen zaprezentował światu swoją nową twarz.

A dokładniej dwie twarze. Ambasadorami marki na następne trzy lata zostali supermodelka Heidi Klum oraz jej mąż piosenkarz Seal.

Znane małżeństwo promować ma najnowszego SUVa niemieckiego koncernu - model Tiguan.

O Sealu mówi się, że benzynę ma we krwi. Jego współpraca z Volkswagenem zaczęła się ponad dwa lata temu, wraz z premierą nowego modelu passata w Hamburgu w lutym 2005 roku.

Z Volkswagenem obecny był też w Detroit w 2007 roku, uczestniczył też w specjalnej sesji zdjęciowej audi R8 w Las Vegas.

Także 34-letnia Heidi znana jest z zamiłowania do szybkich samochodów. Zamiłowanie owe zaszczepił w niej jej zapewne pierwszy mąż - 57-letni Flavrio Briatore szef temu Reanult F1.

Owocem tego związku jest też trzyletnia córka Leni. Flavrio rozstał się z ciężarną Heidi, by związać się z Naomi Campbell.

Czy nowa forma promocji wchodzącego na rynek SUVa odniesie spodziewany efekt? Z męskiego punku widzenia wolelibyśmy jednak, by Volkswagen ograniczył się do jednej twarzy...

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Volkswagen
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy