Nowa - stara WFM-ka

Po pięćdziesięciu latach od momentu jak na polskich drogach pojawiły się motocykle WFM, starsi panowie old-boye sportów motocyklowych postanowili reaktywować markę i produkować tani polski motocykl o tradycyjnej nazwie WFM. Po trzech latach prób i modernizacji rwłaśnie rozpoczyna się sprzedaż.

W ofercie znajduje się motocykl z silnikiem o poj 125 ccm w wersji szosowej i szosowo - terenowej. Podstawowe dane to: moc 10 - 12 KM (w zależności od wersji) prędkość maksymalna 100 km/h, zużycie paliwa około 2,5 l/100km. Cena wersji podstawowej - 4 200 zł.

Producentem WFM-ek jest Motor Klub Wawer. W ofercie znajdą się także motocykle do tzw. małego sportu z silnikiem o pojemności 50 ccm i 125 ccm dla wszystkich dyscyplin sportu motorowego (z wyjątkiem żużla).

W opracowaniu modeli sportowych współpracowali tacy fachowcy jak Robert Błachut, najlepszy jak dotychczas zawodnik triala, dziś trener V-ce mistrza Europy Tadeusza Błażusiaka, Bogdan Kanty - mistrz sportu, jeden z najlepszych polskich wyścigowców i motocrosowców, Juliusz Siudziński były zawodnik motocyklowy dziś jeden najlepszych w Europie specjalistów od pojazdów zabytkowych.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: motocykle | motocykl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama