Lexus LS600h

Chociaż na stoisku Lexusa w hali salonu samochodowego we Frankfurcie niepodzielnie panował nowy koncepcyjny model LF-Ch, który konkurować ma w przyszłości m.in. z BMW serii 1 i audi A3, to nie jedyna nowość przygotowana na tę imprezę przez Japończyków.

Kuracji odmładzającej poddano bowiem największy z oferowanych przez Lexusa modeli - LS600h. Chociaż na pierwszy rzut oka auto nie różni się od obecnej generacji, bystre oko dostrzeże subtelne zmiany. Z zewnątrz zmienił się głównie pas przedni - grill otrzymał teraz nową atrapę, zmodyfikowano też kształt reflektorów i zderzaka (inne umiejscowienie świateł przeciwmgłowych).

We wnętrzu zmienił się wygląd zegarów, dzięki powiększonym przyciskom łatwiejsze ma być teraz zarządzanie systemem multimedialnym. Duże zmiany kryją się też pod karoserią. System napędowy pozostał wprawdzie bez zmian (benzynowy 5.0 l. V8 i 165 kW motor elektryczny) ale wyposażono go teraz w nowy system "ecomode". W trybie tym zmienia się m.in. reakcja na gaz co sprawiać ma, że samochód zużywać będzie miej benzyny.

Reklama

Popracowano również nad systemem klimatyzacji. Jeżeli temperatura przekracza 20 stopni Celsjusza klimatyzacja automatycznie przełącza się w tryb zamkniętej cyrkulacji co zmniejsza przepływ powietrza i pozwala na zaoszczędzenie energii. Zmieniono również układ akumulatorów. Teraz są one zamontowane w dwóch segmentach po 6 i 14 ogniw. Dzięki temu inżynierom Lexusa udało się zwiększyć przestrzeń bagażową. Samochód otrzymał również większe hamulce. Tarcze mają teraz średnicę 380 mm.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: W.E. | Audi A3 | Lexus
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama