Które z tych BMW uważasz za najbardziej udane?

Informacja prasowa (moto)
Informacja prasowa (moto)
Informacja prasowa (moto)

Sześć generacji BMW serii 5.

BMW M5

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Historia coupe od BMW

BMW 6 coupe 
BMW 6 coupe 
BMW 3.0 CSi 
BMW 327/328 coupe 
BMW 635 CSi 
BMW 635 CSi 
BMW 3.0 CSi 
BMW 3200 CS coupe 
BMW 3200 CS coupe 
BMW 503 coupe 
BMW 503 coupe 
BMW 327/328 coupe 
BMW 635 CSi 
BMW 503 coupe 

Najszybsze BMW w historii?

Wiemy już wszystko na temat nowej generacji ubóstwianego przez fanów bawarskiej marki BMW M5. Co zmieniło się w stosunku do poprzednika?

W stosunku do zwykłego sedana, auto nabrało zdecydowanie bardziej dynamicznego charakteru. Nowe są m.in. zderzaki (tylny otrzymał pokaźnych rozmiarów dyfuzor), na tylnej klapie pojawił się niewielki spoiler, auto uzbrojono w 19-calowe felgi ze stopów lekkich sygnowane logiem M. W stosunku do "cywilnych" piątek pojazd wyróżnia się również wlotami powietrza na przednich błotnikach.

W przypadku "eMek", wygląd ma jednak drugorzędne znaczenie - najważniejsze jest to, co kryje się pod maską. Sportowa piątka wyposażona została w zupełnie nową jednostkę napędową.

Zamiast znanego z poprzedniego modelu V10, tym razem, do pracy zaprzęgnięto jedynie osiem cylindrów (również w układzie V). Oczywiście, chodziło o to, by samochód - przynajmniej w teorii - mógł pochwalić się mniejszym zużyciem paliwa.

Na szczęście, pozbycie się dwóch cylindrów nie oznacza wcale pogorszenia osiągów. Nowy, podwójnie doładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa i zmiennymi fazami rozrządu rozwija moc...

Jaką moc maksymalną rozwija? O tym dowiesz się TUTAJ.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas