Co na to moja żona? Zależy która
Wiadomości
Agresywne, posługujące się stereotypowym postrzeganiem płci, podważające wartości rodzinne - to najczęściej wytykane grzechy polskich reklam w 2010 r.
Do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wpłynęło w 2010 r. 1429 skarg, dwa razy więcej niż w r. 2009 (627 skarg). Jedna dotyczyła... motoryzacji.
Skargi w tej kategorii wywołała kampania telewizyjna i radiowa marki Seat - reklama zachwalająca nowy model tego samochodu kończyła się pytaniem: "Co na to moja żona?", odpowiedź mężczyzny brzmiała: "Zależy która".
Ciekawe czy ciebie także razi ta reklama?
Wyrażaj emocje pomagając!
Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: 96 1140 0039 0000 4504 9100 2004 (SKOPIUJ NUMER KONTA).
Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.