Co na to moja żona? Zależy która

Agresywne, posługujące się stereotypowym postrzeganiem płci, podważające wartości rodzinne - to najczęściej wytykane grzechy polskich reklam w 2010 r.

Agresywne, posługujące się stereotypowym postrzeganiem płci,  podważające wartości rodzinne - to najczęściej wytykane grzechy polskich reklam w 2010 r.

Do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wpłynęło w 2010 r. 1429 skarg, dwa razy więcej niż w r. 2009 (627 skarg). Jedna dotyczyła... motoryzacji.

Skargi w tej kategorii wywołała kampania telewizyjna i radiowa marki Seat - reklama zachwalająca nowy model tego samochodu kończyła się pytaniem: "Co na to moja żona?", odpowiedź mężczyzny brzmiała: "Zależy która".

Ciekawe czy ciebie także razi ta reklama?

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: żona
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy