Yamaha żegna swoje kultowe motocykle

Wraz z końcem tego roku do przeszłości odchodzą motocykle-ikony Yamahy. Pożegnamy kultową XJR1300 i jej sportowego brata XJR1300 Racer, a także produkowaną od przeszło 35 lat Yamahę SR400.

XJR1300, należące do segmentu Sport Heritage, napędzane jest 4-cylindrowym, rzędowym, chłodzonym powietrzem silnikiem o największej pojemności w klasie. W polskich salonach można znaleźć ostatnie egzemplarze tego klasycznego, japońskiego nakeda w kolorach Matt Grey, mrocznym Midnight Black i energetycznym Power Blue w cenie od 39 999 zł. Dla chętnych jest też wersja żółto-czarna stworzona na 60-lecie Yamahy.


Sportową inspiracją seryjnej XJR1300 jest wersja Racer, wzbogacona o karbonowe owiewki i kierownicę typu clip-on, która wyzwala jeszcze więcej adrenaliny i, którą do końca tego roku można nabyć w cenie od 44 999 zł.

Również produkowana od przeszło 35 lat SR400 ostatecznie znika z rynku. Ten prosty, zwinny jednocylindrowiec zainspirował tysiące osób na całym świecie do zbudowania na jego bazie własnych customów. Dziś każdy, kto myślał o posiadaniu własnej SR, ma ostatnią szansę, aby to uczynić. Tylko do końca tego roku ten pasjonujący motocykl w klasycznej czerni Midnight Black lub rocznicowym malowaniu 60th Anniversary jest dostępny w polskich salonach w cenie wynoszącej już od 23 999 zł.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy