Peugeot 308 GTi

​Nowy Peugeot 308 GTi został zaprojektowany przez Peugeot Sport jako spadkobierca modeli 208 GTi i RCZ. Łączy w sobie niespotykane osiągi ze skrupulatnością w dopracowaniu najmniejszych detali.

Peugeot 308 GTi
Peugeot 308 GTiInformacja prasowa (moto)

Nowy Peugeot 308 GTi daje kierowcy do dyspozycji połączenie niespotykanych osiągów z agresywnym designem auta. Silnik 1,6 e-THP S&S generuje 270 koni mechanicznych, mechanizm różnicowy Torsen dba o przełożenie tej mocy na asfalt, kubełkowe fotele otulają kierowcę w dynamicznie pokonywanych zakrętach, a dwukolorowe nadwozie Coupe Franche idealnie dopełnia wizerunku tej bezkompromisowej maszyny.

Peugeot Sport projektując 308 GTi wyznaczył sobie niezwykle ambitne zadanie: stworzenie niezawodnego, sportowego samochodu, który dostarcza nadzwyczajną przyjemność z jazdy. Począwszy od przeprojektowanego układu jezdnego aż do wzmocnionych komponentów silnika, poprzez wydajne hamulce i zaawansowane układy elektroniczne, każdy element odegrał ważną rolę w stawianiu czoła temu wyzwaniu. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6 sekund i przejeżdża 1000 m (ze startu zatrzymanego) w 25,3 sekundy. Obniżone zawieszenie, silnik z wysokociśnieniowym wtryskiem (200 barów), wydech o unikalnym brzmieniu i samoblokujący mechanizm różnicowy Torsen zachwyci entuzjastów motoryzacji i fanów sportowej jazdy! Ergonomia Peugeot i-Cockpit i specjalna konstrukcja podwozia tworzą idealną kombinację. Kompaktowa kierownica i, wysoko umieszczone zegary z wyświetlaczem oraz duży ekran dotykowy 9,7" zapewniają bezpieczne, intuicyjne prowadzenie, co jest bardzo istotne w przypadku samochodu o tak dużych możliwościach. Aby jazda była jeszcze bardziej ekscytująca, warto uaktywnić Pakiet Sport i poczuć wszystkimi zmysłami sportową atmosferę panującą w kabinie.

Peugeot 308 GTi

Peugeot 308 GTiINTERIA.PL
Peugeot 308 GTiINTERIA.PL
Peugeot 308 GTiINTERIA.PL
Peugeot 308 GTiINTERIA.PL
Peugeot 308 GTiINTERIA.PL
Peugeot 308 GTiINTERIA.PL
Peugeot 308 GTiINTERIA.PL
Peugeot 308 GTiINTERIA.PL
Peugeot 308 GTiINTERIA.PL
Peugeot 308 GTiINTERIA.PL
Peugeot 308 GTiINTERIA.PL
Peugeot 308 GTiINTERIA.PL

Umiejscowiona wysoko, bezpośrednio przed kierowcą deska rozdzielcza obejmuje zegary z motywem szachownicy w tle i logo GTi pojawiające się na centralnym panelu. Istotne dla prowadzenia informacje dostępne są w każdej chwili, bez konieczności odrywania wzroku od drogi. Kompaktowa kierownica (351 x 329 mm), wykończona perforowaną skórą pozwala na precyzyjne, co do milimetra, sterowanie dostarczając jednocześnie wszystkich niezbędnych informacji o zachowaniu przednich kół i zapewniając idealną precyzję prowadzenia.

Więcej informacji na temat tego modelu znajdziesz TUTAJ, natomiast nasz test tego samochodu przeczytasz TUTAJ.

MotoAs InteriiInformacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas