Peugeot 308 GTi

​Nowy Peugeot 308 GTi został zaprojektowany przez Peugeot Sport jako spadkobierca modeli 208 GTi i RCZ. Łączy w sobie niespotykane osiągi ze skrupulatnością w dopracowaniu najmniejszych detali.

Nowy Peugeot 308 GTi daje kierowcy do dyspozycji połączenie niespotykanych osiągów z agresywnym designem auta. Silnik 1,6 e-THP S&S generuje 270 koni mechanicznych, mechanizm różnicowy Torsen dba o przełożenie tej mocy na asfalt, kubełkowe fotele otulają kierowcę w dynamicznie pokonywanych zakrętach, a dwukolorowe nadwozie Coupe Franche idealnie dopełnia wizerunku tej bezkompromisowej maszyny.

Peugeot Sport projektując 308 GTi wyznaczył sobie niezwykle ambitne zadanie: stworzenie niezawodnego, sportowego samochodu, który dostarcza nadzwyczajną przyjemność z jazdy. Począwszy od przeprojektowanego układu jezdnego aż do wzmocnionych komponentów silnika, poprzez wydajne hamulce i zaawansowane układy elektroniczne, każdy element odegrał ważną rolę w stawianiu czoła temu wyzwaniu. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6 sekund i przejeżdża 1000 m (ze startu zatrzymanego) w 25,3 sekundy. Obniżone zawieszenie, silnik z wysokociśnieniowym wtryskiem (200 barów), wydech o unikalnym brzmieniu i samoblokujący mechanizm różnicowy Torsen zachwyci entuzjastów motoryzacji i fanów sportowej jazdy!

Ergonomia Peugeot i-Cockpit i specjalna konstrukcja podwozia tworzą idealną kombinację. Kompaktowa kierownica i, wysoko umieszczone zegary z wyświetlaczem oraz duży ekran dotykowy 9,7" zapewniają bezpieczne, intuicyjne prowadzenie, co jest bardzo istotne w przypadku samochodu o tak dużych możliwościach. Aby jazda była jeszcze bardziej ekscytująca, warto uaktywnić Pakiet Sport i poczuć wszystkimi zmysłami sportową atmosferę panującą w kabinie.

Reklama

Umiejscowiona wysoko, bezpośrednio przed kierowcą deska rozdzielcza obejmuje zegary z motywem szachownicy w tle i logo GTi pojawiające się na centralnym panelu. Istotne dla prowadzenia informacje dostępne są w każdej chwili, bez konieczności odrywania wzroku od drogi. Kompaktowa kierownica (351 x 329 mm), wykończona perforowaną skórą pozwala na precyzyjne, co do milimetra, sterowanie dostarczając jednocześnie wszystkich niezbędnych informacji o zachowaniu przednich kół i zapewniając idealną precyzję prowadzenia.

Więcej informacji na temat tego modelu znajdziesz TUTAJ, natomiast nasz test tego samochodu przeczytasz TUTAJ.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy