Opel Grandland X
![Opel Grandland X](https://i.iplsc.com/0007CE7I768NM4QD-C322-F4.webp)
Tak jak coraz więcej SUVów, tak i Grandland X nie oferuje napędu na wszystkie koła. Nie znaczy to jednak, że nie powinno się nim zjeżdżać nigdy z utwardzonych dróg. Auto ma przede wszystkim duży prześwit (niemal 19 cm), dzięki czemu nawet duże nierówności nie są dla niego przeszkodą.
Opel Grandland X
![](https://i.iplsc.com/0006IYA4W2IHUTKC-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0006IYA31293MYWQ-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0006IYA1BINS1RRJ-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0006IYA0O282KQ0T-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0006IY9YCAIMOII3-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0006IY9XNBJR7R8W-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0006IY9WFQDOCL2G-C322-F4.webp)
![](https://i.iplsc.com/0006IY9V6XBOGB71-C322-F4.webp)
Można go też wyposażyć w "pakiet na wszystkie drogi", w skład którego wchodzą opony wielosezonowe (poprawiają trakcję na w terenie) oraz układ IntelliGrip. Ten ostatni tak zarządza przekazywaniem mocy na koła oraz pokładową elektroniką, aby Grandland X radził sobie na śliskich i grząskich nawierzchniach. Posiada on też dedykowane tryby na piasek oraz śnieg.
Jeśli chcesz zagłosować na ten model w naszym plebiscycie - zrób to tutaj!