Ford Mustang 2013-

Tegoroczny MotoAs Interii jest wyjątkowy! Z okazji 20-lecia naszego portalu, organizujemy plebiscyt nie na samochód roku, ale na najważniejszy samochód minionych dwóch dekad. I po raz pierwszy w historii głosując w plebiscycie, możesz codziennie wygrać 20 000 złotych! Zostań tym, któremu Interia przekaże 20 000 zł! Oto jeden z dwudziestu kandydatów, na których głos mogą oddać nasi czytelnicy oraz wyjaśnienie, dlaczego jest on wart tego głosu.

Pierwszy Mustang pojawił się na amerykańskich drogach w 1964 roku i z miejsca stał się obiektem pożądania. Mimo tego, by kupić własny egzemplarz w salonie Forda, Europejczycy czekać musieli ponad pół wieku! Czy to Samochód 20-lecia? Zdecyduj już teraz! Oddaj głos i daj sobie szanse na wygranie 20 tys zł. Głosuj!

Oczywiście Europa również miała swoje "ponny cary", w postaci chociażby oferowanego w latach 1968-1986 modelu Capri, ale nawet on traktowany był zawsze jako "nagroda pocieszenia". Nie przez przypadek auto nazywano przecież właśnie "europejskim Mustangiem".

Reklama

51 lat oczekiwania na możliwość oficjalnego zamówienia amerykańskiej legendy z napędem na tył i silnikiem V8 sprawiło, że europejscy nabywcy oszaleli na punkcie współczesnej generacji Mustanga. Chociaż w chwili debiutu klienci ze Starego Kontynentu mieli do wyboru np. cywilizowany 2,3-litrowy silnik EcoBoost (317 KM i 432 Nm) większość i tak - na złość ekologom - decydowała się  5-litrowe V8. Nie ma się jednak czemu dziwić. W momencie debiutu auta mocarny silnik o chwytającym za gardło brzmieniu generował 421 KM mocy i 524 Nm. W połączeniu z niską masą i napędem na tył zapewniało to sprint do setki w 4,8 s!

Nowy Mustang jest solą w oku niemieckich producentów aut sportowych. Samochód aż pięć razy z rzędu zdobywał tytuł najlepiej sprzedającego się sportowego coupe na świecie! Czy to zasługuje na miano MotoAsa? Jeżeli tak, to ZAGŁOSUJ i wygraj 20 000 złotych>>

Warto dodać, że Mustang cieszy się też sporym zainteresowaniem w Polsce. W ubiegłym roku nasz kraj był czwartym pod względem sprzedaży tego modelu w Europie! Trudno się jednak temu dziwić. Cenniki otwiera kwota 225 410 zł i w tej cenie otrzymujemy auto z 450-konnym V8 o pojemności 5.0 l, napędem na tył i ręczną skrzynią biegów! Znacie jakąś ciekawszą alternatywę?

------------------------------------------------

Samochód 20-lecia na 20-lecie Interii!

ZAGŁOSUJ i wygraj 20 000 złotych - kliknij.

Zapraszamy do udziału w 5. edycji plebiscytu MotoAs. Wyjątkowej, bo związanej z 20-leciem Interii. Z tej okazji przedstawiamy 20 modeli samochodów, które budzą emocje, zachwycają swoim wyglądem oraz osiągami. Imponujący rozwój technologii nierzadko wprawia w zdumienie, a legendarne modele wzbudzają sentyment. Bądź z nami! Oddaj głos i zdecyduj, który model jest prawdziwym MotoAsem!

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy