Używany Suzuki V-Strom 650 to poczciwy osiołek. Wady i zalety I-generacji

Michał Janiszyn

Michał Janiszyn

Suzuki DL-650 V-Strom I generacji
Suzuki DL-650 V-Strom I generacjimateriały prasowe

Silnik V-Stroma bez fajerwerków

Zdolności "bojowe" Suzuki V-Strom 650

Komfort w podróży jest przereklamowany

Kolejne generacje V-Stroma nie różniły się charakterem

Ceny używanych V-Stromów pierwszej generacji

przód V Stroma jest charakterystyczny
przód V Stroma jest charakterystycznymateriały prasowe

Na co zwrócić uwagę przy zakupie V-Stroma 650 I-generacji

Zalety Suzuki V-Strom 650

  • Duża uniwersalność
  • Trwały i nieskomplikowany silnik V2
  • Niska masa
  • Niewielkie zużycie paliwa
  • Lekkie i poręczne prowadzenie
  • Przyjazny, łagodny charakter silnika
  • Wygodna pozycja za kierownicą
  • Duża bezawaryjność
  • Skuteczne hamulce

Wady suzuki V-Strom 650

  • Niewielka dynamika silnika
  • Przeciętny komfort siedzenia
  • Miękko zestrojone zawieszenia
  • Przeciętna ochrona przed wiatrem (w wersji podstawowej)
  • Mało charakterny silnik

Suzuki DL 650 V-Strom dane techniczne

Suzuki DL 650 V-Strom dane techniczne

Dane Techniczne
Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik
V2, 90o,czterosuwowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa
645 cm3
Stopień sprężania
11.5:1
Układ zasilania
wtrysk paliwa
Moc max.
66.6 KM / 8800 obr/min
Max. moment obrotowy
63.1 Nm / 7600 obr/min
Skrzynia biegów
manualna
6-biegowa
Sprzęgło wielotarczowe
mokre
Napęd końcowy
łańcuch
Podwozie
Rama
aluminiowa kratownicowa
Wymiary (długość, szerokość, wysokość)
2290 x 840 x 1390 mm
Rozstaw osi
1555 mm
Masa pojazdu (na sucho)
194 kg
Masa pojazdu z płynami
220 kg
Pojemność zbiornika paliwa
22 L
Wysokość siedzenia
820 mm
Zawieszenie
Przód: widelec teleskopowy, regulacja napięcia wstępnego, Tył: amortyzator centralny
Hamulce
Przód: 2 tarcze o śr. 310mm, 2 tłoczkowe zaciski, tył: 1 tarcza o śr. 260mm, 1 tłoczkowy zacisk, ABS (Opcja)
Opony:
przód: 110/80 R19, tył: 150/70 R17
197 punktów karnych i 35 650 zł w mandatach. Padł rekord Polski?Policja