Honda CRF1100L Africa Twin z DCT. Czy "automat" w motocyklu ma sens?

Honda CRF1100L Africa Twin z automatyczną skrzynią biegów. Sprawdziliśmy, jak sprawdza się w terenie.
Honda CRF1100L Africa Twin z automatyczną skrzynią biegów. Sprawdziliśmy, jak sprawdza się w terenie.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Honda CRF1100L Africa Twin ze skrzynią DCT jest jak ulubione kapcie. Dlaczego? Odpowiedź w tekście.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Silnik w CRF1100L Africa Twin. Jakie zmiany?

Skrzynia DCT to dobry kompromis między wygodą a dzielnością terenową. Przekładnia sprawdzi się w różnych warunkach.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Czy skrzynia DCT w Africa Twin ma sens?

Wyświetlacz w technologii TFT zapewnia bardzo dobrą widoczność nawet w słoneczne dni.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Jak skrzynia DCT radzi sobie w terenie?

Honda CRF1100L Africa Twin pozwoli każdemu kierowcy poczuć się bardzo pewnie w terenie.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Dla kogo jest skrzynia DCT?

Motocykl można doposażyć we niezbędne wyposażenie dla motocykli klasy adventure. Wśród nich znajdują się różnego rodzaju osłony, dodatkowe oświetlenie, a także kufry wykonane z aluminium lub plastiku.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Czy warto wybrać motocykl z "automatem"?

Za topową wersję CRF1100L Adventure Sports ES DCT trzeba zapłacić 88 900 zł (sezon 2024), czyli kilka tysięcy więcej niż w poprzednim roku.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?