Honda CBR250RR o tajemniczych osiągach

Po miesiącach spekulacji przedstawiciele Hondy zdecydowali się wreszcie zaprezentować długo wyczekiwany model CBR250RR. Co ciekawe, budową jednośladu zajmie się indonezyjska fabryka japońskiej marki.

Honda CBR250RR
Honda CBR250RRInformacja prasowa (moto)

Przypominamy, że prototyp Hondy CBR250RR - występujący wówczas pod nazwą "Light Weight Super Sports Concept" - zaprezentowano w 2015 roku na 44. Tokio Motor Show.

Honda CBR250RRInformacja prasowa (moto)

Stylistyka, jak np. podwójne, wykonane w technologii LED, światła nawiązuje do pozostałych modeli z rodziny CBR. Motocykl otrzymał zaprojektowaną od nowa ramę (z rur stalowych) i zmodyfikowane zawieszenie (pro-link). Przednia tarcza hamulcowa ma średnicę 310 mm, tylna 240 mm. Układ wyposażono rzecz jasna w system ABS.

Motocykl napędzany jest - zaprojektowanym od podstaw - czterocylindrowym, chłodzonym wodą, czterosuwowym silnikiem o pojemności 250 cm3. Rzędowa dwójka może pochwalić się czterema zaworami na cylinder i systemem TBW (z elektroniczną przepustnicą) pozwalającym kierowcy wybrać jeden z trzech trybów jazdy. Co zaskakujące - Japończycy nie pochwalili się jeszcze danymi technicznymi i osiągami nowej Hondy CBR250RR.

Honda CBR250RR 
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas