ONZ uspojaka kierowców. Chce gwarancji przebiegu dla aut elektrycznych!

W używanym aucie elektrycznym po 8 latach bateria ma mieć minimum 70 proc. fabrycznej pojemności
W używanym aucie elektrycznym po 8 latach bateria ma mieć minimum 70 proc. fabrycznej pojemnościINTERIA.PL
"Dyskusja nad maksymalnym dopuszczalnym spadkiem pojemności baterii toczy się w ramach Światowego Forum ds. Harmonizacji Przepisów Dotyczących Pojazdów (WP.29), którego obrady mają miejsce w Genewie" - informuje "elektrowoz.pl".
  • maksymalnie 20 proc. degradacji (co najmniej 80 proc. fabrycznej pojemności akumulatora) po 5 latach eksploatacji i 100 tys. km przebiegu;
  •  maksymalnie 30 proc degradacji (co najmniej 70 proc. fabrycznej pojemności akumulatora) po 8 latach eksploatacji i 160 tys. km przebiegu.

Zobacz również:

    Małe elektryczne auta znikną z rynku?

    Elektromobilność. Czym będą jeździć Polacy za 15 lat?

    Zobacz również: