Coś nie wyszło. Niemcy kupili rekordową liczbę elektryków, a emisja CO2 wzrosła

Rekordowa sprzedaż samochodów elektrycznych w Niemczech nie pomogła. Emisja CO2 z rur wydechowych nowych aut w 2023 roku wzrosła
Rekordowa sprzedaż samochodów elektrycznych w Niemczech nie pomogła. Emisja CO2 z rur wydechowych nowych aut w 2023 roku wzrosłaJan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Niemcy kupili rekordową liczbę samochodów elektrycznych. Ale rynek nie jest stabilny

Zobacz również:

    Im mniej dopłat tym gorsza sprzedaż. Bez dotacji elektryki nie istnieją?

    Elektryki nie pomogły. Średnia emisja CO2 większa niż w 2022 roku

    1. Volkswagen (18,7 proc. udziału w rynku),
    2. Mercedes (9,9 udziału w rynku),
    3. BMW (8,2 proc. udziału w rynku),
    4. Audi (8,2 proc. udziału w rynku),
    5. Skoda (5,9 proc. udziału w rynku).

    Zobacz również:

      Niemcy już nie chcą diesla. Idą do salonu po auto z silnikiem benzynowym

      Ile samochodów elektrycznych jeździ w Niemczech?

      • klasyczne hybrydy - 3 proc. ogółu,
      • samochody elektryczne bateryjne - 2,1 proc. ogółu,
      • hybrydy plug-in - 1,8 proc. ogółu,
      • auta z instalacją gazową (LPG lub CNG) - 0,9 proc, ogółu. 
      Uciekał, bo się zestresował. Pościg za kierowcą w gminie SokółkaPolicjaPolicja