Ford Kuga: połączenie klasyki z nowoczesnością

Liczne systemy bezpieczeństwa dostępne już w standardzie, wysokiej jakości materiały we wnętrzu, które gwarantują komfort oraz prestiż, rozbudowane multimedia – Ford Kuga to połączenie najnowocześniejszych technologii z eleganckim designem i funkcjonalnością. Co jeszcze ma do zaoferowania ten najczęściej wybierany w Europie SUV Forda?

Ford Kuga: elegancja ze sportowym zacięciem

Przyciągający wzrok design nie może przysłaniać ergonomii - to główna zasada, którą kierowali się projektanci i inżynierowie przy tworzeniu nowej Kugi. Elegancka sylwetka ze sportowymi akcentami musi więc iść w parze z przestronnym i komfortowym wnętrzem. I tak jest w istocie: dość powiedzieć, iż specjalny pakiet ST-Line Black to 20-calowe koła, dekory na zderzaku, spoiler oraz liczne emblematy.

Z jednej strony uwagę zwracają dynamiczne linie nadwozia, masywny grill, chromy oraz obręcze kół. Z drugiej - po wejściu do środka dostrzeżemy przestronne wnętrze. Przestrzenność auta doceni zarówno kierowca, jak i pasażerowie.

Przestronne wnętrze w zróżnicowanych wersjach stylistycznych

Przestronne wnętrze to tylko jeden aspekt świadczący o tym, jak bardzo uniwersalne są współczesne SUV-y. Samochody te świetnie radzą sobie w najróżniejszych warunkach pogodowych i terenowych, czego jednak zupełnie nie odczuwają podróżujący. Kierowcę i pasażerów Kugi otaczają bowiem wysokiej jakości materiały i świetnie spasowane elementy, jak choćby miękka w dotyku kierownica i deska rozdzielcza.

Przyciski do najczęściej wykorzystywanych funkcji ulokowane zostały w zasięgu ręki, wyświetlacze pozostają czytelne i nie odrywają od sytuacji na drodze, a ekran dotykowy jest intuicyjny w obsłudze. Co więcej, w standardzie znajdziemy m.in.: automatyczną klimatyzację, podgrzewane przednie fotele czy wysokiej klasy zawieszenie. Dotarcie do celu podróży ułatwi nawigacja, a parkowanie - kamera cofania.

Bezpieczny i uniwersalny

Producenci nowych samochodów ogromną wagę przykładają dziś do bezpieczeństwa i nie inaczej jest w przypadku Forda Kugi. We flagowym modelu marki znajdziemy m.in. adaptacyjne reflektory Full LED, gwarantujące lepszą widoczność w trudnych warunkach oraz system zapobiegający zderzeniom przy niskiej prędkości Pre-Collission Assist. Jeśli wykryje on, że poprzedzający nas pojazd gwałtownie zwalnia lub na ulicę wbiegł pieszy - zahamuje. Uwagę warto zwrócić także na asystenta pasa ruchu, czyli Lane Keeping Aid oraz automatyczny tempomat. Oba systemy bardzo mocno ułatwiają jazdę oraz zapobiegają skutkom przyśnięcia za kierownicą.

Kuga, mimo sporych rozmiarów, przekładających się na komfort i bezpieczeństwo, jest autem oszczędnym - zwłaszcza w wersjach z napędami hybrydowymi. Ze względu na nieustannie zaostrzające się limity emisji CO2, uwagę warto zwrócić na model Plug-In Hybrid. Tym bardziej że jest to obecnie najlepiej sprzedający się samochód hybrydowy z ładowaniem zewnętrznym na wszystkich rynkach europejskich. Kugę PHEV można ponadto ładować dodatkowo z sieci elektrycznej, co pozostaje rozwiązaniem niezwykle wygodnym i praktycznym - zasięg w trybie elektrycznym to aż do 88 km.

Atrakcyjne promocje

Na zakupie Forda Kugi zaoszczędzić można obecnie aż do 16 tys. zł. Do 4 tys. zł wynosi przyznawana przy oględzinach premia za odkup, a 12 tys. zł - rabat dla wszystkich wersji silnikowych, czyli ICE, PHEV oraz FHEV.

Osoby, które chcą maksymalnie zaoszczędzić na ratach, wybrać mogą Kugę ICE 1.5 EcoBoost 150 KM - miesięczna opłata zaczyna się od 1 199 zł netto dla firm (wg kalkulacji dla finansowania Ford Leasing Opcje). Równie atrakcyjnie prezentuje się oferta dla wersji FHEV. Rata wynosi 1 455 zł netto i dotyczy wersji silnikowej 2.5 FHEV 190 KM, eCVT, FWD w opcji Titanium X.

Średnie zużycie paliwa i emisja CO2 określone na podstawie pomiarów w cyklu WLTP (Światowa zharmonizowana procedura badań pojazdów lekkich) dla Forda Kuga 2.5 PHEV 225 KM, eCVT, FWD w wersji ST-Line, Euro 6.2: 1.4 l/100 km; 32 g/km (z ładowaniem baterii z zewnętrznego źródła) i 6.5 l/100 km; 148 g/km (bez ładowania baterii z zewnętrznego źródła).

Artykuł sponsorowany

.
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy