Audi S1 po tuningu ABT Sportsline
Niedługo trzeba było czekać na S-jedynkę wzmocnioną przez ABT Sportsline. Niemiecki tuner podkręcił moc 2-litrowego silnika TFSI z 231 KM do 310 KM, a maksymalny moment obrotowy - z 370 do 440 Nm. Nie ujawniono jednak, jak zastrzyk mocy wpływa na osiągi Audi (seryjna wersja z 3-drzwiowym nadwoziem rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,8 s). Poza tuningiem jednostki napędowej (cena - 2349 euro) ABT proponuje klientom obniżone o 30 mm zawieszenie, elementy dekoracyjne oraz 18-calowe obręcze o charakterystycznym dla siebie wzorze, zaopatrzone w ogumienie 225/35. Czytaj nasz test Audi S1 Sportback.
Audi S1 po tuningu ABT Sportsline
Niedługo trzeba było czekać na S-jedynkę wzmocnioną przez ABT Sportsline. Niemiecki tuner podkręcił moc 2-litrowego silnika TFSI z 231 KM do 310 KM, a maksymalny moment obrotowy - z 370 do 440 Nm. Nie ujawniono jednak, jak zastrzyk mocy wpływa na osiągi Audi (seryjna wersja z 3-drzwiowym nadwoziem rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,8 s). Poza tuningiem jednostki napędowej (cena - 2349 euro) ABT proponuje klientom obniżone o 30 mm zawieszenie, elementy dekoracyjne oraz 18-calowe obręcze o charakterystycznym dla siebie wzorze, zaopatrzone w ogumienie 225/35. Czytaj nasz test Audi S1 Sportback.