Widziałem jak projektuje się i produkuje najtańsze auta. To drogi interes

Fabryka Dacii w Mioveni
Fabryka Dacii w Mioveni materiały prasowe

Projektowanie Dacii odbywa się w dużej mierze wirtualnie

Dacia Business Centre w Bukareszcie
Dacia Business Centre w Bukareszciemateriały prasowe
Tak wygląda wirtualny model Dacii Jogger
Tak wygląda wirtualny model Dacii Joggermateriały prasowe

Zobacz również:

    Oprogramowanie pozwala na zmianę każdego elementu i natychmiastowe sprawdzenie, jak wpływa on na resztę samochodu
    Oprogramowanie pozwala na zmianę każdego elementu i natychmiastowe sprawdzenie, jak wpływa on na resztę samochodumateriały prasowe
    CAVE to system, który uzupełnia inne narzędzia, takie jak okulary wirtualnej rzeczywistości. Dzięki rozdzielczości odpowiadającej rozdzielczości ludzkiego oka oraz interaktywności pomiędzy użytkownikami samochód jest postrzegany tak jak w rzeczywistości. System wirtualnej rzeczywistości pozwala nam zatwierdzić charakterystykę pojazdu na bardzo wczesnym etapie projektu. Dzięki zmniejszeniu liczby fizycznych prototypów i ograniczeniu modyfikacji na ostatnim etapie projektowania oszczędzamy ponad 2 mln euro rocznie.

    Optymalizacja przede wszystkim - tak produkuje się Dacie

    Fabryka Dacii w Mioveni
    Fabryka Dacii w Miovenimateriały prasowe
    Fabryka Dacii w Mioveni
    Fabryka Dacii w Miovenimateriały prasowe
    Fabryka Dacii w Mioveni
    Fabryka Dacii w Miovenimateriały prasowe

    Zobacz również:

      Fabryka Dacii w Mioveni
      Fabryka Dacii w Miovenimateriały prasowe

      Produkcja tanich samochodów wymaga sporych inwestycji

      Nowe Mitsubishi Colt i Renault Espace, sukces w Le Mans. Motoflesz - odc 95