W kolejce po pajero
W maju br. na polskim rynku pojawiły się pierwsze egzemplarze nowego mitsubishi pajero. Zainteresowanie tym zupełnie nowym autem zaowocowało sprzedażą 120 sztuk. Mimo że chętnych nadal nie brakuje, będą musieli poczekać do przyszłego roku.
W maju br. na polskim rynku pojawiły się pierwsze egzemplarze nowego mitsubishi pajero. Zainteresowanie tym zupełnie nowym autem zaowocowało sprzedażą 120 sztuk. Mimo, że chętnych nadal nie brakuje, będą musieli poczekać do przyszłego roku. Z powodu ogromnego popytu na całym świecie fabryka w Mizushima w Japonii nie nadąża z dostawami nowego pajero.
Pierwsza prezentacja samochodu mitsubishi pajero miała miejsce w 1982 roku. Samochód już wówczas oferował znakomite własności terenowe połączone z luksusem i wysoką jakością. Najnowsza wersja to już trzecia generacja, od nowa zbudowany samochód oferuje luksus i komfort typowy dla wielkich limuzyn. Klienci mają do wyboru 3,5 litrowy silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem GDI o mocy 202 KM bądź 3.2 l litrowy silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem DI-D o pojemności 3,2 l i mocy 165 KM. Możliwy jest też wybór skrzyni biegów: manualnej 5-przekładniowej lub automatycznej 5-przekładniowej z możliwością pracy sekwencyjnej. Cena samochodu, w zależności od wersji i wyposażenia, waha się od 92 do 105 tysięcy marek niemieckich