​Przyspiesza sprzedaż Citroëna C5 Aircross

Niecały rok wystarczył Citroënowi, aby znaleźć ponad 100 tys. chętnych na swojego nowego SUV-a, model C5 Aircross. Dzięki temu wynikowi tegoroczna nowość utrzymuje trzecią pozycję wśród najlepiej sprzedających się obecnie samochodów osobowych francuskiego producenta.

Pod koniec lipca br. Citroën poinformował, że w ciągu sześciu miesięcy sprzedał 50 tys. sztuk C5 Aircross. Po kolejnych pięciu miesiącach, tj. zaledwie 11 od wprowadzenia modelu na rynek w styczniu 2019, liczba sprzedanych egzemplarzy przekroczyła już 100 tys.

Ten wynik sprawia, że najnowszy SUV utrzymuje trzecią pozycję wśród najlepiej sprzedających się obecnie samochodów osobowych Citroëna na świecie (po C3 i C3 Aircross). We Francji, gdzie jest produkowany, C5 Aircross plasuje się na drugim miejscu wśród najlepiej sprzedających się SUV-ów w segmencie C.

Reklama

Citroën spodziewa się, że dynamika sprzedaży utrzyma się, a nawet wzrośnie w 2020 r., w szczególności za sprawą debiutu marki w Indiach, gdzie C5 Aircross będzie pierwszym modelem francuskiego producenta sprzedawanym lokalnie. Drugim elementem, który może pomóc zachować trend wzrostowy, jest wprowadzenie C5 Aircross Hybrid, hybrydowej wersji plug-in (PHEV), która została zaprezentowana w ubiegłym miesiącu i którą można już zamawiać.  (K)


INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy