Przedni napęd kluczem do sukcesu BMW?

BMW rzuca rękawicę Mercedesowi. Nowy, przednionapędowy minivan marki - BMW serii 2 Active Tourer - zainteresować ma klientów, którzy wcześniej skłaniali się raczej w kierunku Mercedesów klasy A i B.

Przedstawiciele niemieckiego producenta szacują, że trzy z każdych czterech sprzedanych egzemplarzy BMW 2 Active Tourer, trafi w ręce nabywców, którzy nie mieli jeszcze do czynienia z samochodami BMW. Firma planuje zainteresować swoim modelem również tych, którzy - do tej pory - nie myśleli o zakupie samochodu marki premium. Cenniki kusić więc mają także nabywców takich pojazdów, jak chociażby Renault Scenic czy Volkswagen Touran.

Zdaniem BMW, w nadchodzących 10-latach, popyt na kompaktowe pojazdy marek premium zdecydowanie się zwiększy. Firma chce zainteresować nowym modelem zwłaszcza młode rodziny, które - z wiadomych względów - nie mogą sobie pozwolić na zakup serii 3 czy 5.

Reklama

Przypominamy, że sprzedaż nowego BMW 2 Active Tourer, na wybranych europejskich rynkach, rozpocznie się już we wrześniu. Cena podstawowej wersji określona została przez producenta na 27 200 euro - tyle zapłacić będą musieli za nowy model klienci z Niemiec. Nowe auto ma być "pojazdem globalnym" - samochód - z początkiem przyszłego roku - trafi na rynki USA i Chin.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy