Powrót Dębicy do Hrabiego

Najnowszy film reklamowy Dębicy "VIP 2001" o nowej oponie letniej DĘBICA PASSIO powstał w lutym br. w Republice Południowej Afryki. Zdjęcia kręcono w okolicach Kapsztadu i Przylądka Dobrej Nadziei, gdzie - pod bezchmurnym błękitnym niebem - wiją się malowniczo wspaniałe serpentyny, zarówno lokalnych dróg i szybkich autostrad.

Najnowszy film reklamowy Dębicy "VIP 2001" o nowej oponie letniej DĘBICA PASSIO powstał w lutym br. w Republice Południowej Afryki. Zdjęcia kręcono w okolicach Kapsztadu i Przylądka Dobrej Nadziei, gdzie - pod bezchmurnym błękitnym niebem - wiją się malowniczo wspaniałe serpentyny, zarówno lokalnych dróg i szybkich autostrad.

Delikatne promienie południowoafrykańskiego słońca oraz łagodna atlantycka bryza, czyniły z pracy na planie filmowym najczystszą przyjemność. Ekipa zaś działała nadzwyczaj sprawnie i profesjonalnie, w czym ogromna zasługa reżysera filmu - Iana Gabriela.

Ten, pochodzący z RPA, realizator jest jednym z najwybitniejszych twórców reklamy w swoim kraju. Zdobył już uznanie w USA i w Europie. Specjalizuje się głównie w filmach motoryzacyjnych. Przy realizacji filmu reklamowego dla Dębicy jego talent ujawnił się zwłaszcza w czasie kręcenia dynamicznych ujęć samej opony. Duże i dynamiczne zbliżenia PASSIO (przejazd przez dziurę, przejazd przez kałużę, ujęcia na wodzie), to w wykonaniu Iana i jego ludzi realizacyjne majstersztyki, dzięki którym doskonale widoczna staje się praca bieżnika nowej opony z Dębicy. Scenom tym poświęcono najwięcej czasu i uwagi, często powtarzając ujęcia nawet po kilkanaście razy. Na szczęście jednak żadne terminy nie zostały przekroczone, za co duże uznanie należy się firmie Giant Films (RPA), zajmującej się organizacją produkcji.

Reklama

Bohaterami "VIP 2001" są znani z kampanii sprzed 4 lat Hrabia i jego służący Jan, którzy w zmienionej konwencji prezentują życie dzisiejszej arystokracji. W postać Hrabiego wcielił się ponownie Jacek Borkowski (jeden z bohaterów serialu "Klan"). Natomiast Jana gra znany aktor starszego pokolenia Arkadiusz Bazak. Scenariusz filmu powstał w agencji reklamowej Image Art, która współpracuje

z Dębicą już od dobrych kilku lat.

Premiera reklamy "VIP 2001" odbędzie się dzisiaj we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Hasło przewodnie całej kampanii reklamowej to: DĘBICA PASSIO - NA DOBRE I NA ZŁE. Tym sformułowaniem TC Dębica SA chce powiedzieć swoim klientom, że Passio to opona na dobre i złe drogi, na dobrą i złą pogodę, na dobry i zły humor kierowcy. Odmłodzona wersja filmu "Janie - Dębica" doskonale to pokazuje i zapewne szybko zyska sobie uznanie wśród miłośników czterech kółek.

Aktualnie T.C. Dębica S.A. jest największym polskim producentem opon do samochodów osobowych i dostawczych z blisko 50 % udziałem w rynku. Będąc największą spośród 11-u fabryk Goodyear'a w Europie, Dębica rozwija dynamicznie eksport swych produktów, który w 2000 r. osiągnął poziom 65% ogółu sprzedaży. Firma Oponiarska Dębica sprzedaje swe produkty do ponad 50 krajów na sześciu kontynentach, m.in. do: Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Hiszpanii, Włoch, USA czy Brazylii.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: VIP | Dębica
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy