Porsche 911 z najlepszymi ocenami za jakość
Działalność produkcyjna Porsche ustanawia najwyższe standardy jakości: w tegorocznym raporcie "Initial Quality Study", przeprowadzonym przez amerykański instytut badawczy J.D. Power, model 911 zdobył najwyższą ocenę spośród wszystkich uwzględnionych modeli i po raz piąty z rzędu zajął czołową pozycję w swoim segmencie.
Zadowoleni klienci - to właśnie oni napędzają nas do działania - mówi Oliver Blume, Prezes Zarządu Porsche AG. Każdego dnia nasz zespół z wielkim zaangażowaniem dba o to, by zapewnić im tę szczególną jakość Porsche. To efekt intensywnej pracy, która na każdym etapie, w każdym aspekcie wyraża miłość do perfekcyjnych sportowych aut. Porsche 911 już po raz piąty z rzędu zajmuje pierwsze miejsce w kategorii: "Średniej wielkości samochód sportowy marki premium". Tym samym amerykańscy klienci już od 2012 roku wystawiają sportowej legendzie z Zuffenhausen najwyższe noty za jakość. Jednocześnie "911" zebrała od użytkowników najmniej uwag spośród wszystkich modeli ocenianych w tegorocznym zestawieniu. Model Macan zdobył z kolei czołową pozycję w kategorii: "Kompaktowy SUV marki premium" - i powtórzył w ten sposób swój ubiegłoroczny sukces, gdy po raz pierwszy został uwzględniony w raporcie.
Bazując na wynikach ankiet, przedstawiciele instytutu J.D. Power stworzyli też ranking zakładów produkcyjnych. W regionie Europy i Afryki pierwsze miejsce zajęła główna fabryka Porsche w Stuttgarcie-Zuffenhausen, gdzie wytwarzane są zarówno modele 911, jak i 718 Boxster oraz 718 Cayman. Każde Porsche to dowód naszych kompleksowych standardów w zakresie jakości - mówi Albrecht Reimold, Członek Zarządu Porsche AG ds. produkcji i logistyki. Sportowcy oceniają się na tle rywali przez pryzmat wyników oraz wskaźników efektywności, i tak samo my w Porsche budujemy nasze samochody. Nasi pracownicy są świadomi tych wyzwań, traktując je zarówno jako przyjemność, jak i motywację. Przygotowywane przez uznany instytut J.D. Power zestawienie "Initial Quality Study" służy do porównania oceny jakości pojazdów po 90 dniach od chwili odbioru. W ramach tegorocznej, trzydziestej już edycji badania, organizowanej w okresie od lutego do maja 2016 roku, zebrano opinie ponad 80 tysięcy amerykańskich kierowców. W ankietach oceniali oni swoje samochody pod kątem 233 kryteriów, takich jak wrażenia z jazdy czy układ napędowy.