Paliwo dla ludzi

Renault podpisał umowę z firma Vitaminic (zajmującą się cyfrową muzyką). Porozumienie dotyczy wyposażenia clio sprzedawanych na rynku włoskim w urządzenia do odtwarzania cyfrowej muzyki podczas jazdy. Jeśli akcja "Muzyka w Drodze" przyjmie się - wówczas Renault zamierza ja rozszerzyć na wszystkie samochody tego modelu. Na wszystkich włoskich kanałach telewizyjnych rozpoczęła się już kampania reklamowa ze spotem, który informuje "Vitaminic renault clio 1.2 16V z odtwarzaczem MP3 - bo ludzie TEŻ potrzebują paliwa

Renault podpisał umowę z firma Vitaminic (zajmującą się cyfrową muzyką). Porozumienie dotyczy wyposażenia clio sprzedawanych na rynku włoskim w urządzenia do odtwarzania cyfrowej muzyki podczas jazdy.
Jeśli akcja "Muzyka w Drodze" przyjmie się - wówczas Renault zamierza ja rozszerzyć na wszystkie samochody tego modelu. Na wszystkich włoskich kanałach telewizyjnych rozpoczęła się już kampania reklamowa ze spotem, który informuje "Vitaminic renault clio 1.2 16V z odtwarzaczem MP3 - bo ludzie TEŻ potrzebują paliwa

Renault podpisał umowę z firma Vitaminic (zajmującą się cyfrową muzyką). Porozumienie dotyczy wyposażenia clio sprzedawanych na rynku włoskim w urządzenia do odtwarzania cyfrowej muzyki podczas jazdy.

Jeśli akcja "Muzyka w Drodze" przyjmie się - wówczas Renault zamierza ja rozszerzyć na wszystkie samochody tego modelu. Na wszystkich włoskich kanałach telewizyjnych rozpoczęła się już kampania reklamowa ze spotem, który informuje "Vitaminic renault clio 1.2 16V z odtwarzaczem MP3 - bo ludzie TEŻ potrzebują paliwa

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kampania | muzyka | paliwa | mp3 | samochody | firma | kampania reklamowa | Renault Clio | w drodze | paliwo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama