Nowy europejski spot reklamowy Toyoty to polska produkcja
W tym roku Toyota Motor Poland obchodzi swoje 30-lecie. W ciągu trzech dekad obecności na polskim rynku Toyota stała się najpopularniejszą marką w kraju, stworzyła największą i najlepiej ocenianą przez ekspertów i kierowców sieć salonów, zainwestowała w dwie fabryki, wprowadzając do nich swoje najnowsze technologie, w tym napęd hybrydowy i TNGA, a teraz zrealizowała w Polsce reklamę dla europejskiej publiczności, wyprodukowaną w całości przez Polaków. Spot "Zakochaj się na nowo" zadebiutował w mediach w Walentynki.
"Zakochaj się na nowo" to nowa kampania Toyoty w Europie, która została zrealizowana przez Toyota Motor Poland we współpracy z polskimi agencjami i twórcami. Jest to pierwsza reklama w całości przygotowana i wyprodukowana przez polski oddział Toyoty na europejski rynek i trzecia nakręcona w naszym kraju. Spot powstał w Warszawie, prezentując widzom w całej Europie stolicę Polski. Aktorzy wcielający się w role bohaterów otrzymali wsparcie choreografa oraz specjalnie przygotowane kostiumy, umożliwiające realną metamorfozę, bez ingerencji cyfrowych animacji. Choć sesje nagraniowe odbywały się w listopadzie, udało się uchwycić pogodną aurę dzięki ograniczeniu czasu zdjęciowego do 3 godzin dziennie.
Reklama "Zakochaj się na nowo" promuje Corollę w wersji GR Sport. Auto w tej wersji wyróżnia się dwukolorowym nadwoziem, felgami aluminiowymi ze znaczkiem GR Sport o średnicy 17 lub 18 cali, czarnym tylnym spojlerem i fotelami o sportowej stylistyce.
Wersja GR Sport ma bogate wyposażenie, takie jak system multimedialny z ekranem dotykowym 8 cali i kamerą cofania, dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, podgrzewane przednie fotele, elektryczna regulacja podparcia odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy, bezprzewodowa ładowarka telefonu oraz kolorowy, 7-calowy wyświetlacz na tablicy wskaźników.
Wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa to m.in. pakiet Toyota Safety Sense, układ detekcji przeszkód (ICS), inteligentny system automatycznego parkowania (SIPA) z funkcją automatycznego hamowania, przednie i tylne czujniki parkowania oraz światła główne LED. Corolla GR Sport to auto hybrydowe, dostępne zarówno z 122-konnym układem hybrydowym 1.8, jak i z przyspieszającym od 0 do 100 km w 7,9 s napędem hybrydowym 2.0 o mocy 184 KM. Wersja GR Sport jest dostępna z nadwoziem Hatchback, TS Kombi i Sedan.
Polski oddział Toyoty podjął się produkcji reklamy najpopularniejszego samochodu na świecie w trzydziestolecie swojego istnienia. Toyota Motor Poland współtworzyła nowoczesny rynek samochodowy w Polsce od samego początku i konsekwentnie inwestuje w naszym kraju. Jako pierwsza zaczęła tworzyć w Polsce profesjonalną sieć dealerów.
Polska jest ważnym miejscem na mapie inwestycji Toyoty również ze względu na dwie fabryki silników i przekładni, w których obecnie są produkowane m.in. napędy hybrydowe 4. generacji opracowane i produkowane w technologii TNGA. Dzięki tym inwestycjom Polska jest jedynym krajem poza Azją, w których Toyota produkuje napędy hybrydowe, a pochodzące z naszego kraju komponenty trafiają do fabryk na całym świecie. Inwestycje Toyoty w polskie fabryki wciąż trwają i w 2022 roku ich łączna wartość wyniesie 5,5 miliarda złotych.
Oto co Interii powiedział Jacek Pawlak, prezydent, Toyota Central Europe. "W regionie Europy Centralnej sprzedajemy najwięcej w całej Europie Corolli w nadwoziu Sedan, dlatego też Toyota Motor Europe powierzyła realizację kampanii właśnie tego modelu zespołowi z Polski i naszej lokalnej agencji The&Partnership Warszawa.
Z naszych badań wynika, że Corolla jest tutaj bardzo silną marką i dało nam to pewność, że dobrze znamy klienta, do którego adresujemy ten model i wiemy, jak ukształtować skierowaną do niego komunikację. Strategia i kreacja została przygotowana siłami naszej lokalnej agencji, a produkcja została powierzona polskiemu domowi produkcyjnemu, polskiej ekipie reżyserskiej, aktorskiej i filmowej. Nie muszę chyba dodawać, że produkcja odbywała się w całości w Polsce."