Miasto cię kocha
Zajmuje zaledwie połowę przestrzeni niezbędnej dla większości innych pojazdów.
Gdyby wszyscy jeździli takimi autami, korki przed światłami byłyby o połowę krótsze, a na parkingach mieściłoby się dwa razy więcej aut. Chociaż… To trzeba ująć tak: jeśli jeździsz nim, nie musisz szukać miejsca do zaparkowania. Po prostu je znajdujesz.
Pod hasłem „Miasto cię kocha” w Paryżu zaprezentowany zostanie smart fortwo i będzie demonstrować owe archetypowe dla siebie cechy. Parking to główny element stoiska smarta. Parkować tu będzie ciasno obok siebie 15 smartów fortwo. Dwumiejscowe autka o długości poniżej 3 m pokażą w ten sposób ekonomiczny sposób wykorzystania przestrzeni parkingowej.
Jeden z prezentowanych smartów fortwo o nazwie „Edition Red” będzie pokryty w całości intensywnie czerwonym lakierem. Ten sportowy samochodzik będzie oferowany jako specjalny model kończący produkcję. Bo obecna odmiana smarta odchodzi do lamusa.
Ale nowy smart fortwo, który wejdzie na rynek na wiosnę 2007 roku, nie będzie prezentowany na salonie w Paryżu. Światowa premiera odbędzie się w tym roku, ale poza terenami targowymi. Jednakże pierwsze wskazówki co do jego wyglądu już upubliczniono w postaci piaskowej rzeźby (pisaliśmy o tym). Można ją było oglądać podczas niemieckich mistrzostw w siatkówce plażowej, które odbyły się na początku września na plaży w Timmendorf.
Dla tych, których ciekawości rzeźba nie zaspokoiła, mamy informację: jutro wieczorem, czyli pierwszego dnia prasowego, dziennikarze motoryzacyjni będą mieli okazję obejrzeć film „A Good Year” przed oficjalnym wejściem tego filmu do kin, co nastąpi w listopadzie. Na tym zamkniętym pokazie smart zaprezentuje film z Russellem Crowe prowadzącym na ekranie nowego smarta fortwo. „A Good Year“ to czwarty już film światowego kina z product placement smarta.