Mazda CX-3 liderem segmentu

Mazda CX-3 po czterech pierwszych miesiącach roku objęła pozycję lidera sprzedaży nowych samochodów osobowych segmentu miejskich SUVów. W okresie od stycznia do końca kwietnia tego roku, zgodnie z danymi z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, klienci zarejestrowali ogółem 15 519 samochodów z tego segmentu, w tym 1481 egzemplarzy CX-3.

"Cieszymy się, że polscy klienci doceniają Mazdę CX-3. Wierzymy, że ubiegłoroczne zmiany produktowe przyczyniły się do uatrakcyjnienia tego modelu i pozycjonowanie go bliżej samochodów z segmentu premium. Sukces modelu jest dowodem na to, że nasza strategia polegająca na budowaniu pozycji Mazdy jako producenta samochodów typu SUV przynosi oczekiwane efekty." - powiedział Łukasz Paździor, Dyrektor Zarządzający Mazda Motor Poland.

"Przewidujemy, że 2019 r. będzie dla nas kolejnym rokiem rekordowej sprzedaży, a CX-3 stanie na czele najchętniej wybieranych modeli Mazdy w Polsce także dlatego, że w najbliższych miesiącach spodziewamy się wzmożonej aktywności zakupowej przed przyszłorocznymi zmianami w polityce unijnej dotyczącej emisji CO2, która przełoży się na wyższe ceny samochodów w Europie i w Polsce." - dodaje Paździor.

Reklama

W 2018 r. Mazda Motor Poland sprzedała w Polsce 12 574 szt. samochodów, notując wzrost o ponad 11 proc. rok do roku. Nasz rynek był dla marki czwarty pod względem wielkości sprzedaży w Europie po Niemczech, Wlk. Brytanii i Hiszpanii.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy