Kolejny wzrost sprzedaży Volvo

Globalna sprzedaż Volvo stale rośnie. W lipcu 2019 roku o 7,1 procent w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Łączna sprzedaż w ciągu miesiąca wyniosła 54 546 samochodów. Wszystkie regiony Chin, USA i Europy odnotowały wzrost sprzedaży.

W okresie od stycznia do lipca całkowita sprzedaż Volvo osiągnęła 395 372 sprzedanych samochodów. Wzrost o 7,3 procent w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

Wzrost wolumenu w lipcu wynikał z dalszego, dużego popytu na wielokrotnie nagradzane SUV-y Volvo, liderem sprzedaży w lipcu był model XC60, a następnie XC40 i XC90. Najnowsze modele V60, S60 i V60 Cross Country również przyczyniły się do zwiększenia sprzedaży.

Volvo w Europie wybrało 25 518 klientów w ciągu miesiąca, co stanowi wzrost o 4,8 procent w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. XC40 był najlepiej sprzedającym się modelem w regionie w ciągu miesiąca, a drugim najchętniej wybieranym XC60. 

Sprzedaż w Chinach wzrosła o 24,9 procent w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, osiągając 12 639 samochodów. Wzrost ten był spowodowany dużym popytem na lokalnie produkowane XC60 i S90. XC40, którego lokalną produkcję niedawno rozpoczęto, również przyczynił się do wzrostu wolumenu.

Sprzedaż w USA osiągnęła 8795 samochodów w ciągu miesiąca, co stanowi wzrost o 2,0 procent w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. XC90 był najlepiej sprzedającym się samochodem w Stanach Zjednoczonych, a następnie XC60 i XC40.

Reklama


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy