Kia Eforia – nowy standard, nowa jakość

Pierwszy w Polsce salon wybudowany i wyposażony zgodnie z nowym standardem marki Kia otworzyła w Warszawie Grupa PGD. Red Cube – bo taką nazwę nosi nowy standard – charakteryzuje przede wszystkim szersze zastosowanie czerwieni i łuków, co ma sprzyjać tworzeniu ciepłego, przyjaznego dla odwiedzających salon klimatu.

Najnowsze standardy koreańskiej marki ujęte w formule Red Cube, sprzyjają wzmocnieniu jej identyfikacji. Najbardziej charakterystycznym elementem jest dominacja czerwonego koloru elewacji w łukach odzwierciedlających logo Kia. Łukowe są również przeszklenia boczne. Wnętrze salonu także zostało zaprojektowane na bazie logotypu. Kształt elipsy obecny jest na podłodze w salonie i w układzie systemu oświetlenia.

"Klient trafiający do autoryzowanego dealera marki Kia nie może mieć wątpliwości, że jakość obsługi w tym salonie jest na najwyższym poziomie, odpowiednim do standardu jego wykończenia oraz jakości naszych samochodów"- mówi Wojciech Szyszko, dyrektor zarządzający Kia Motors Polska. "Dlatego przywiązujemy tak dużą wagę do klimatu i dlatego wszystkie nowe inwestycje w sieci Kia będą realizowane według najnowszego, wyśrubowanego standardu"- dodaje.

Reklama

Ze współpracy z marką, jak i wyglądu oraz funkcjonalności nowego obiektu bardzo zadowolony jest zarząd Grupy PGD, do której należy nowy salon Eforia. Grzegorz Hankus, Prezes Grupy PGD bardzo mocno podkreśla znakomitą współpracę z importerem, zarówno na płaszczyźnie inwestycyjnej, jak i codziennego współdziałania. "To współpraca na najwyższym poziomie relacji biznesowych - ocenia Grzegorz Hankus. — Kia w dotychczasowym salonie przysporzyła nam ładnych kilku setek klientów, a w związku z tym także satysfakcji biznesowej i jesteśmy przekonani, że w nowych warunkach, w jeszcze przyjaźniejszym i wygodniejszym dla klientów salonie, sprzedaż dodatkowo zyska na dynamice". Prezes Grupy PGD bardzo wysoko ceni potencjał marki, szeroką gamę modelową, stabilną i jasną dla dealerów strategię wzrostu oraz profesjonalizm nakierowany na współpracę z dealerem. "My dopełniamy całość zmotywowanym, uśmiechniętym zespołem w salonie oraz zespołem flotowym. Połączenie tych wszystkich czynników to recepta na dalsze sukcesy marki w grupie" - mówi Grzegorz Hankus

Z tą dealerską opinią znakomicie koresponduje komentarz dyrektora zarządzającego Kia Motors Polska. Wojciech Szyszko podkreśla, że za sprawą optymalnego połączenia dynamiki i stabilności koreańskiej marki, wielu dealerów precyzyjnie zaplanowało swój rozwój na najbliższe lata. "Jesteśmy prężnie rozwijającą się marką z dużymi sukcesami zarówno w całej Europie jak i Polsce, a nasi dealerzy zachęceni sukcesami marki inwestują w rozbudowę i modernizację autosalonów. Mamy coraz lepsze samochody i coraz lepiej zorganizowaną sieć dealerską, która obecnie składa się z 77 punktów sprzedaży oraz 79 punktów serwisowych, w których pracuje blisko 3 000 osób. Bardzo staramy się aby nasz każdy kolejny nowy model był jeszcze lepszy od poprzednika i aby sprostał oczekiwaniom polskich klientów. To samo dotyczy infrastruktury" - mówi Wojciech Szyszko.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy