Co się psuje w mitsubishi?

Raz jeszcze powracamy do raportu niemieckiego Auto Bildu, w którym przetestowano samochody różnych marek pod kątem ich usterkowości i jakości usług świadczonych przez stacje obsługi. Na stronach naszego serwisu omawialiśmy już wiele marek, dziś czas na Mitsubishi.

Wydawałoby się, że japoński producent powinien przodować w testach bezawaryjności. Ostatni raport Auto Bildu pokazuje jednak, że nie wszystko, co japońskie jest bezawaryjne. Potwierdzili to również niektórzy użytkownicy pojazdów Mitsubishi, zmuszeni do zbyt częstego odwiedzania warsztatów. A jakie są Wasze doświadczenia z autami tej marki?

Badanie satysfakcji klienta:
wynik średni, niezależnie od wieku pojazdu

Wezwania do serwisu:
częstsze niż u innych producentów japońskich; Galant: zużyte przeguby kulowe, Colt: poluzowany pas

Reklama

Statystyki ADAC:
dobre notowania modeli Carisma i Colt, jedynie drobne usterki, takie jak wadliwe żarówki świateł stopu

Raport TUV:
Galant: problemy z zawieszeniem, Colt poniżej średniej, wyniki lepsze w przypadku starszych modeli. Najcięższy przypadek: Pajero SUV

Test długodystansowy:
Pajero sprawował się dość dobrze, po rozmontowaniu auta znaleziono ogniska rdzy

Problemy zgłaszane przez czytelników:
jak zwykle, bardzo niewielka ilość

Test serwisowy:
nie przeprowadzany od 5 lat. Gwarancja mechaniczna: 3 lata, 100 000 km, korozyjna: 6 lat, assistance: 15 lat

Werdykt Auto Bildu:
Najniższa lokata wśród kategorii "dobry"; niewielki spadek notowań. Zwłaszcza wyniki TUV odbiegają od rezultatów innych producentów japońskich.

Oto pozostałe raporty::
Co się psuje w mazdach?
Co się psuje w toyotach?
Co się psuje w BMW?
Co się psuje w "renówkach"?
Co się psuje w skodach?
Co się psuje w VW?
Co się psuje w fiatach?
Co się psuje w fordach?
Co się psuje w nissanach?
Co się psuje w oplach?
Co się psuje w seatach?
Co się psuje w peugeotach?

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: auto | Mitsubishi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy