XIV-2. Kompaktowy crossover SsangYonga

Jeszcze kilka lat temu firma SsangYong mogła rywalizować o tytuł producenta najbrzydszych samochodów na świecie.

Ssangyong XIV-2
Ssangyong XIV-2Informacja prasowa (moto)

Genewa 2012

Lamborghini Aventador Jinteria.pl
Ferrari F12 Berlinettainteria.pl
Maybachinteria.pl
Rover Evoque Cabrio conceptinteria.pl
Nissan "zaproszenie"interia.pl
Rinspeed concept carinteria.pl
Rinspeed concept carinteria.pl
Rolls Royceinteria.pl
Renault Twizyinteria.pl
Peugeot 4008interia.pl
Volvo V40interia.pl
Peugeot 208interia.pl
Peugeot 208interia.pl
Maserati GranTurismo Sportinteria.pl
Maserati GranTurismo Sportinteria.pl
Fisker Karma hybridinteria.pl
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesseinteria.pl
Volkswagen Cross Coupe hybrid concept carinteria.pl
Giugiaro Brivido Conceptinteria.pl
Opel Mokkainteria.pl
Ford B-Maxinteria.pl
Aston Martininteria.pl
Citroen Berlingointeria.pl
Bentley EXP 9 F concept carinteria.pl
Lamborghini Aventador Jinteria.pl
Bentley EXP 9 F concept carinteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesseinteria.pl
Chevrolet volt. Samochód Roku 2012. W Genewie "tankował" go ...amerykański policjantinteria.pl
Prototyp Vredesteininteria.pl
Prototyp Vredesteininteria.pl
Prototyp Vredesteininteria.pl
Nowe mitsubishi outlanderinteria.pl
Nowe mitsubishi outlanderinteria.pl
Dacia lodgyinteria.pl
Dacia lodgyinteria.pl
Dacia lodgyinteria.pl
Hybrydowy yaris, premiera Toyoty w Genewieinteria.pl
Hybrydowy yarisinteria.pl
Hybrydowy yarisinteria.pl
Lancia flaviainteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Ferrari F12interia.pl
Ferrari F12interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
Elektryczny smart brabusinteria.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Nowe volvo S40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
Prototyp Nissana invitationinteria.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl

Czasy się jednak zmieniają i najnowsze auta koreańskiej marki nie odbiegają aparycją od pojazdów konkurencji. Dowodem na to jest np. zaprezentowany w Genewie koncepcyjny model o nazwie XIV-2.

Trzydrzwiowy crossover mierzy 4,17 m długości, 1,82 m szerokości i 1,57 m szerokości. Rozstaw osi to 2,6 m. Takie wymiary czynią z nowego ssangyonga bezpośredniego rywala bijącego rekordy popularności nissana juke.

Auto - przynajmniej w prototypowej wersji - może się pochwalić częściowo składanym dachem, dzięki czemu pasażerowie cieszyć się mogą poczuciem wiatru we włosach.

Informacja prasowa (moto)

Przedstawiciele koreańskiej marki nie ukrywają, że samochód ma duże szanse na produkcję seryjną. Klienci mieliby do wyboru jedną z dwóch jednostek napędowych: benzynowy silnik 1,6 l o mocy 125 KM (158 Nm) lub diesla (również o pojemności 1,6 l) rozwijającego 130 KM i 300 Nm. Ten ostatni mógłby być oferowany również z automatyczną skrzynią biegów.

Informacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas