Wreszcie! Ford fiesta ST o mocy 180 KM

Po wielu miesiącach wyczekiwania, na salonie w Genewie Ford zaprezentował w końcu produkcyjną wersję fiesty w sportowej odmianie ST.

Ford fiesta ST
Ford fiesta STInformacja prasowa (moto)

Genewa 2012

Lamborghini Aventador Jinteria.pl
Ferrari F12 Berlinettainteria.pl
Maybachinteria.pl
Rover Evoque Cabrio conceptinteria.pl
Nissan "zaproszenie"interia.pl
Rinspeed concept carinteria.pl
Rinspeed concept carinteria.pl
Rolls Royceinteria.pl
Renault Twizyinteria.pl
Peugeot 4008interia.pl
Volvo V40interia.pl
Peugeot 208interia.pl
Peugeot 208interia.pl
Maserati GranTurismo Sportinteria.pl
Maserati GranTurismo Sportinteria.pl
Fisker Karma hybridinteria.pl
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesseinteria.pl
Volkswagen Cross Coupe hybrid concept carinteria.pl
Giugiaro Brivido Conceptinteria.pl
Opel Mokkainteria.pl
Ford B-Maxinteria.pl
Aston Martininteria.pl
Citroen Berlingointeria.pl
Bentley EXP 9 F concept carinteria.pl
Lamborghini Aventador Jinteria.pl
Bentley EXP 9 F concept carinteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesseinteria.pl
Chevrolet volt. Samochód Roku 2012. W Genewie "tankował" go ...amerykański policjantinteria.pl
Prototyp Vredesteininteria.pl
Prototyp Vredesteininteria.pl
Prototyp Vredesteininteria.pl
Nowe mitsubishi outlanderinteria.pl
Nowe mitsubishi outlanderinteria.pl
Dacia lodgyinteria.pl
Dacia lodgyinteria.pl
Dacia lodgyinteria.pl
Hybrydowy yaris, premiera Toyoty w Genewieinteria.pl
Hybrydowy yarisinteria.pl
Hybrydowy yarisinteria.pl
Lancia flaviainteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Fiat 500Linteria.pl
Ferrari F12interia.pl
Ferrari F12interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
Elektryczny smart brabusinteria.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Nowe volvo S40interia.pl
Volvo V40interia.pl
Volvo V40interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
Prototyp Nissana invitationinteria.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl
interia.pl

Ku uciesze fanów marki, podobnie jak model koncepcyjny, produkcyjna wersja również pochwalić się może agresywnym ospojlerowaniem, w skład którego wchodzą m.in. inne zderzaki, nowa osłona chłodnicy, tylny dyfuzor i montowana na szczycie tylnej klapy lotka.

We wnętrzu zamontowano sportowe, kubełkowe fotele produkcji Recaro, sportową kierownicę i nakładki na pedały. Na desce rozdzielczej pojawiło się też kilka wstawek z włókna węglowego.

Do napędu auta zaprzęgnięto benzynowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 l. Jednostka produkuje moc 180 KM i dysponuje maksymalnym momentem obrotowym 240 Nm. Napęd - za pośrednictwem sześciostopniowej, ręcznej skrzyni biegów - przenoszony jest na koła przedniej osi.

Informacja prasowa (moto)

Nowa fiesta ST przyspiesza do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund i rozpędza się do prędkości maksymalnej 220 km/h. Inżynierowie Forda zdecydowali na obniżenie (o 15 mm) zawieszenia - w jego konstrukcji zastosowano m.in. zmodyfikowane sprężyny i amortyzatory. By poprawić precyzję prowadzenia zmieniono też zwrotnice i charakterystykę elektrycznego wspomagania układu kierowniczego.

Informacja prasowa (moto)

Kierowca fiesty ST może liczyć na poprawione, wydajniejsze hamulce, ma też do wyboru trzy tryby pracy systemu kontroli trakcji.

Jak naradzie nie wiadomo jeszcze, kiedy samochód trafi do europejskich dealerów. Wiele wskazuje na to, że stanie się to dopiero w przyszłym roku.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas