Toyota Hilux zmodernizowana i z nowym silnikiem

Face lifting Hiluxa wyraźnie zmienił tego popularnego pick-upa, a najważniejszymi nowościami są dodanie do gamy mocnego silnika oraz topowej wersji wyposażenia.

Toyota Hilux
Toyota HiluxInformacja prasowa (moto)

Przód Hiluxa został całkowicie przeprojektowany. Otrzymał nowy, trójwymiarowy grill i zmieniony przedni zderzak. Na nowo zaprojektowano też opcjonalnie dostępne światła LED z przodu i z tyłu, a wygląd auta urozmaicają też nowe czarne, polerowane koła aluminiowe 18" oraz trzy nowe metalizowane kolory nadwozia - Emotional Red II, Dark Blue i Oxide Bronze.

Odświeżenie wyglądu wnętrza objęło nowy wzór tablicy przyrządów i nowy 8-calowy ekran dotykowy na konsoli centralnej. System multimedialny działa teraz szybciej i pozwala na integrację ze smartfonami przy użyciu Apple CarPlay oraz Android Auto. Lista wyposażenia zawiera m.in. system bekluczykowy, nawigację satelitarną, automatyczną klimatyzację, przednie i tylne czujniki parkowania oraz system nagłośnienia JBL z technologią CLARi-Fi i 9 głośnikami oraz 8-kanałowym wzmacniaczem 800 W. Samochód będzie dodatkowo wyposażony m.in. w elektryczną roletę na bagażnik, orurowanie kapotażowe bagażnika oraz stopnie boczne.

Toyota HiluxInformacja prasowa (moto)

Gama silników nowego Hiluxa została wzbogacona o nowy, mocniejszy silnik Diesla 2.8 o mocy 204 KM. Jednostka generuje 500 Nm momentu obrotowego i rozpędza auto od 0 do 100 km/h w zaledwie 10 sekund (o 2,8 s szybciej niż obecny silnik 2.4 l). Hilux z silnikiem 2.8 l zużywa średnio od 7,8 l/100 km. Nowy silnik współpracuje z manualną lub automatyczną skrzynią biegów o 6 przełożeniach i będzie dostępny w wersjach z półtorej kabiny i podwójną kabiną.

Toyota Hilux 2021

Toyota Hilux 
Toyota Hilux 
Toyota Hilux 
Toyota Hilux 
Toyota Hilux 
Toyota Hilux 
Toyota Hilux 
Toyota Hilux 
Toyota Hilux 
Toyota Hilux 
Toyota Hilux 
Toyota Hilux 
Toyota Hilux 
Toyota Hilux 
Toyota Hilux 
Toyota Hilux 

Komfort i łatwość prowadzenia nowego Hiluxa zostały poprawione dzięki zmianom w zawieszeniu i układzie kierowniczym. Udoskonalono resory i amortyzatory z przodu i z tyłu, dzięki czemu jazda autem jest bardziej płynna, a pokonywanie nierówności i wybojów mniej odczuwalne dla pasażerów. Możliwości terenowe Hiluxa zostały wzmocnione za sprawą elektronicznego systemu działającego jak mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu LSD (w wersji 4x2). Prędkość obrotowa silnika na biegu jałowym została obniżona z 850 do 680 obr./min. Poprawiono także szybkość reakcji na pedał przyspieszenia oraz działanie systemu stabilizacji pojazdu (VSC). Samochód otrzymał również nowy system monitorowania kąta skrętu kół w czasie manewru.

Wraz z modernizacją debiutuje też nowa wersja wyposażenia Invincible, dostępna dla Hiluxa z podwójną kabiną, powstała z myślą o rekreacji oraz o kierowcach korzystających z auta zarówno do pracy, jak i dla przyjemności, którzy oczekują uniwersalnego auta.

Toyota HiluxInformacja prasowa (moto)

Zarezerwowane dla tej wersji elementy to specjalnie zaprojektowany przedni grill i zderzak, osłona podwozia, nakładki na błotniki oraz dedykowane tej wersji klamki, koła i detale na drzwiach bagażnika. We wnętrzu wersja Invincible wyróżnia się wyglądem tablicy przyrządów, akcentami w kolorze czarnym metalizowanym i czarnym chromowanym, a nawet specjalnym wzorem inteligentnego. W wersji z podwójną kabiną przednie i tylne drzwi otrzymują podświetlenie clear blue i fotele z perforowanej skóry.

Sprzedaż nowego Hiluxa rozpocznie się w styczniu 2021 roku.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas