Sukces skyline

Dwa tygodnie temu w Japonii pojawiła się w sprzedaży nowa wersja nissana skyline. Przyjęcie najnowszego wcielenia legendarnego już modelu przerosło oczekiwania - liczba zamówień przekroczyła 4000, czyli dwa razy więcej niż przewidywał miesięczny plan sprzedaży. by sprostać zwiększonemu zapotrzebowaniu rynku, w lipcu br. Nissan wydłużył czas pracy i wprowadził trzyzmianowy system pracy w zakładach Tochigi, gdzie produkowany jest nowy Skyline.

article cover
INTERIA.PL

Dwa tygodnie temu w Japonii pojawiła się w sprzedaży nowa wersja nissana skyline. Przyjęcie najnowszego wcielenia legendarnego już modelu przerosło oczekiwania - liczba zamówień przekroczyła 4000, czyli dwa razy więcej niż przewidywał miesięczny plan sprzedaży.

U źródeł sukcesu leży między innymi udana stylizacja nadwozia - sportowa, dynamiczna, a jednocześnie elegancka, wzmocniona dużym rozstawem osi i małymi zwisami nadwozia. Niebagatelną rolę odgrywa z pewnością praktycznie urządzone, obszerne i wygodne wnętrze, wyposażone w pokaźną liczbę schowków. Japończycy bardzo lubią takie auta.

Aby sprostać zwiększonemu zapotrzebowaniu rynku, w lipcu br. Nissan wydłużył czas pracy i wprowadził trzyzmianowy system pracy w zakładach Tochigi, gdzie produkowany jest nowy Skyline.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas