Range Rover Evoque. Krok w stronę elektrycznej przyszłości
Najmniejszy w rodzinie Range Rovera model o wdzięcznej nazwie Evoque doczekał się znaczącej modernizacji. Luksusowy SUV przy niezmienionych wymiarach zewnętrznych ma teraz nieco większa kabinę i bagażnik. Tegoroczny upgrade brytyjskiego auta objął również aplikację układu hybrydowego.

Niechaj nikogo nie zmyli przymiotnik "najmniejszy" rozpoczynający opis Evoque’a. Najnowszy SUV brytyjskiej marki to pełnoprawny Range Rover, cechujący się wysokim poziomem luksusu, a także sporymi możliwościami terenowymi, wliczając w to opcję pokonywania przeszkód wodnych o głębokości sięgającej 60 centymetrów.

Na tegoroczny sezon producent przygotował kuracje polegająca na zmianie stylistyki, zwiększeniu rozstawu osi (stąd większa kabina), a także sporym zastrzyku nowoczesnych technologii, włączając w to układ mild-hybrid (tzw. miękka hybryda). W ofercie znajdziemy mocne dwulitrowe silniki benzynowe i wysokoprężne, napęd na cztery koła oraz 9-stopniowy automat.
Czy w tym aucie można zakochać się od pierwszego spojrzenia? To doświadczenie opiszemy wam po zakończeniu jazd testowych po malowniczych drogach Wielkopolski.

MW